Skriv-vad-du-vill-tråden

Så, nu har jag släpat mina proppfulla IKEAkassar fram i tillbaka till tvättstugan......jag kom dit 8 miuter över 10.....då hade en utomeuropeisk människa börjat tvätta i "min" tvättstuga............för den ena i den hon bokat vartrasig.......:mad: ............så nu är jag ARG :gnissla

Skicka en fet snöboll i skallen på henne, sen mular du fanskapet !
Man blir förbannad !:huvet

Så, nu har jag släpat mina proppfulla IKEAkassar fram i tillbaka till tvättstugan......jag kom dit 8 miuter över 10.....då hade en utomeuropeisk människa börjat tvätta i "min" tvättstuga............för den ena i den hon bokat vartrasig.......:mad: ............så nu är jag ARG :gnissla

Verkar inte kul att dela tvättstuga med andra, jag hade langat ur hans/hennes tvätt och lagt det i en omloppsbana runt jorden.
Kramar på dig hoppas dagen blir bättre framöver....

Skicka en fet snöboll i skallen på henne, sen mular du fanskapet !
Man blir förbannad !:huvet

Ja, jag blir faktiskt jättearg. Man väntar väl iaf 30 minuter.......har JAG lärt mig iaf........

Ska snart släpa dit allt igen, hennes maskin är snart klar o då åker hon UT därifrån!!!!

Verkar inte kul att dela tvättstuga med andra, jag hade langat ur hans/hennes tvätt och lagt det i en omloppsbana runt jorden.
Kramar på dig hoppas dagen blir bättre framöver....

Det är fyra olika rum på ett ställe med två maskiner i varje, så det är rätt nice.....NÄR DET FUNKAR! :rolleyes:
Hon var ju där o hade låst "sitt" rum....kommer inte åt maskinerna då......men snart åker hon ut..............

Tack för kramen! :)
Hoppas DIN dag blir bra!!

Jag har hört att man kan stänga av strömbrytaren på väggen som hämnd.. :rolleyes:

Maskinstöld är inte roligt. :mad:

Ja, jag blir faktiskt jättearg. Man väntar väl iaf 30 minuter.......har JAG lärt mig iaf........

Ska snart släpa dit allt igen, hennes maskin är snart klar o då åker hon UT därifrån!!!!
Jag hade nog tagit ut hennes tvätt och låtit henne göra vad f-n hon ville med den. Tvättstugehitler, jajamensan! :mad:

Nej för bövelen !
Vill ju se stjärnor också.:D
Det ska vi ju vara själva, knasboll! :yoparty

Det är fyra olika rum på ett ställe med två maskiner i varje, så det är rätt nice.....NÄR DET FUNKAR! :rolleyes:
Hon var ju där o hade låst "sitt" rum....kommer inte åt maskinerna då......men snart åker hon ut..............

Tack för kramen! :)
Hoppas DIN dag blir bra!!

Då kan du kasta henne i samma omloppsbana, jag kan sitta här i Enköping och skjuta prick på henne när hon susar förbi. Har ju tid över nu när det inte går att åka mc. :D

Prillan du kan komma hem till mig o tvätta i min alldeles privata tvättstuga... *ler stort*

Vafan... Har folk slutat att spamma helt? Inte ett inlägg på över tio minuter! Ska jag behöva spamma helt själv?:mad:

Prillan du kan komma hem till mig o tvätta i min alldeles privata tvättstuga... *ler stort*

Klart att du skulle hinna svara medans jag postade, You are the one and only Miss-spam-alot!!!:D :D

Last edited:
Jag HAR en egen tvättmaskin........men den låter så konstigt o läcker lite......så jag vågar inte använda den........:rolleyes:

Jaja, NU är jag igång med tvättandet iaf........:)

O jag tror hon skämdes lite......blängde surt på henne när hon kom.......:D

Tack! ;) Men det skulle ju säkert ta typ 7 månader innan jag var klar då........

Last edited:
Vafan... Har slutat att spamma helt? Inte ett inlägg på över tio minuter! Ska jag behöva spamma helt själv?:mad:

Klart att du skulle hinna svara medans jag postade, You are the one and only Miss-spam-alot!!!:D :D

*skratt*
Men så klart. :)
Dock så blir det inte mycket spammande idag inte. Ska iväg till stan o sen fixa massor hemma o sen sitta i verkstan och fixa snygga smycken osv osv osv...
Du vet där med liv va... *asg*
Men min titel som Miss Spam-a-lot är säkrad för alla framitd oavsett... :)

Tack! ;) Men det skulle ju säkert ta typ 7 månader innan jag var klar då........

*skratt*
Det är nog mycket möjligt.. Hehe.
Men du hade fått kul sällskap i alla fall..
*kram*

Last edited:
:D :D :D

sn013-1.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti