Skriv-vad-du-vill-tråden

Det beror vad som serveras :) alla kan inte tycka om allt så är det bara

Man behöver inte tycka om men jag anser att det är tämligen B att säga att något luktar samt smakar jävligt illa. Lever är en av mina favorirätter och många andra människors med. Tänk om jag skulle säga samma sak om din favoriträtt vad nu det månde vara.

När jag jobbade på krogen så var Kalvlever Angalis en av de mest beställda
a´la carte maträtterna.

Izah ska träna å bli kantig
Tvätta bort stämpeln som tantig
Grova bickar och magrutor
Utan olovliga piller och sprutor
Kommer bli en fara för alla i trafiken
Killarna stirrar på henne och kör i diken

Man behöver inte tycka om men jag anser att det är tämligen B att säga att något luktar samt smakar jävligt illa. Lever är en av mina favorirätter och många andra människors med. Tänk om jag skulle säga samma sak om din favoriträtt vad nu det månde vara.

När jag jobbade på krogen så var Kalvlever Angalis en av de mest beställda
a´la carte maträtterna.

Skulle du tycka någon av dom rätterns som jag gillar smakar illa eller luktar blä så tar jag inte illa vid mig.

När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.

Skulle du tycka någon av dom rätterns som jag gillar smakar illa eller luktar blä så tar jag inte illa vid mig.

När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.

:yoparty ppppppppppöööööööööööööllllllllllllllllllllllllllssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) de ä gött de :)

...När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.
Precis, det finns massor av anledningar till att man inte äter eller tycker om vissa maträtter. En människas skräp kan vara en annans delikatess, att döma ut en människa för att man uttrycker en åsikt eller ett tycke eller en smak är väl i sig i så fall ganska "B"?

Dumheter i mitt tycke helt enkelt. Men självklart får vem som helst uttrycka sin åsikt.

Nu skulle jag aldrig uttrycka mig på det sättet utan har en bättre uppfostran än så!

Nu skulle jag aldrig uttrycka mig på det sättet utan har en bättre uppfostran än så!
Vilket fjoll! Det där är ett otroligt gammaldags synsätt och att sitta och pina i sig saker som får en att må dåligt är idiotiskt. Med det inte sagt att man ska kasta skit på mat som serveras som man själv inte gillar. Det handlar om respekt, både för sig själv och för den som serverar så klart.

Men aldrig att jag skulle sitta och klämma i mig mat som får mig att må dåligt, utan man får äta det man kan och så får man lösa det på plats utan att vara dum.

GSXR1100R se nu för fan till och öka
Hönsen här surrar bara om mat och jöka
Verbala pungsparkar ska vi nu dela ut
Häcklande rimm smattrar ur din trut
Ta med dig ställningen med dropp
Och leverera en fet jefla propp

Vilket fjoll! Det där är ett otroligt gammaldags synsätt och att sitta och pina i sig saker som får en att må dåligt är idiotiskt. Med det inte sagt att man ska kasta skit på mat som serveras som man själv inte gillar. Det handlar om respekt, både för sig själv och för den som serverar så klart.

Men aldrig att jag skulle sitta och klämma i mig mat som får mig att må dåligt, utan man får äta det man kan och så får man lösa det på plats utan att vara dum.

EXAKT aldrig att jag skulle sitta och förolämpa den som bjöd på maten. I värsta fall skulle jag äta sallad och potatis. Är det inte värre att pina i sig maten och sen tacka och säga att det var sååå gott fast man mår illa?

Är man kräsen blir man utan! :mattias

Ghost säger nej till mat och blir utan
Snart blir han genomskinlig med smeknamnet rutan
Transparant och med stereolupp
Kör denne stackars mupp
Till Bromma och kickar hoj
Det tycker Pucken blir skoj

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...