Skriv-vad-du-vill-tråden

Verkligen som du säger, det är den som säger till som får skit.
Eller ännu värre, kids som käftar mot sina föräldrar och föräldrarna ger med sig! :skrämd Vad har man lärt ungen då..?

Ja det är sk!tläskigt...
Jag förstår att föräldrarna blir less efter ett tag men ger man efter en enda gång så är det kört för lååååååååååång tid framöver...
Man häpnar över saker man hör, på Ica till exempel... :confused:

Men det är väl inget mot vad hennes första pojkvän kommer att få höra...
*click*Click**PANG*
(Saltskotten ur den dubbelpipiga)

:hihi

Du SKÄMTAR inte!
Jösses, jag håller redan på med frågeformuläret och ska köpa en lögndetektor.

Last edited:
Blir så jävla förbannad när jag tänker på alla fjuniga pubetetsarsel som kommer avlas fram.

Hur fan tänker dom vuxna:

Jag har mitt jobb att sköta och jag betalar faktiskt skatt så skolan och dagis ska uppfostra mina barn.
Jag har annat att tänka på, tex golfrundan med polarna i morgon när jag vabbar.

Folk är så upptagna i sig själva att allt omkring blir sekundärt.

Så nu har jag spytt galla nog för idag.

Bira någon ?:D

Jag ska dricka bira ikväll...
vid ca halv nio när jag kommit hem från jobbet och ätit lite o ska softa osv...
Det kommer bli såååå gott...

när ska du komma hälsa på hos mig då?? Måste ju se huset jue.. :D
Komsi komsi komsi

Blir så jävla förbannad när jag tänker på alla fjuniga pubetetsarsel som kommer avlas fram.

Jag har mitt jobb att sköta och jag betalar faktiskt skatt så skolan och dagis ska uppfostra mina barn.

Amen!
Det blir nog en å annan bira i kväll på båten.

Jo det är rätt mycket stress runt artt man ska göra karriär och samtidigt förverkliga sig själv på fritiden så...
Inser man inte då att man inte har tid med barn så blir det ju som du säger...
Därför har jag mer eller mindre tagit beslutet att vissa gener inte bör föras vidare... :D

Du SKÄMTAR inte!
Jösses, jag håller redan på med frågeformuläret och ska köpa en lögndetektor.

Frågeformulär ok
Köpa lögndetektor??
Vaffö?
Du har ju en hemma...
Billbatteri med startkablar... Tycker du att han svarar fel/ljuger så
lär han sig att svara rätt och inte ljuga... :hihi

Just ja! MODERKAKAN VART ÄR SPAM STATISTIKEN???? :D :hihi

Last edited:
Jaaaaa... Spamtoplista vill vi se...
Grabbarna kommer ikapp mig om de håller på som de gör... *skratt*

VA???? Ska man lära ungen nått????? Det var det ingen som berättade innan vi blev på smällen (kommer svaret från föräldrarna)... *asg*

Jag ursäktar om någon känner sig träffad, men så tycker jag:

Mamma + Pappa som säger emot varandra mitt framför näsan på ungen

"Miranda (exempelnamn), du måste ta undan tallriken efter dig - då blir vi glada"
"Nej, men gubben, låt den stå där - Hon är ju trött, det ser du väl?"
"Men hon måste ju lära sig! "
" Men hon är trött säger jag Ju!"
"Vi måste sätta gränser!"
"MEN HON ORKAR INTE MED DEM GRÄNSERNA JUST NU!"

- Ungen blir äldre-
Mamma säger: Har inte du ett prov imorgon?
Miranda: meeeeh - Ja pallar fan inte, ha inge lust - e fö trött! ringe å säge att jag e sjuk, så får jag göra om provfan sen.

bla bla bla

Hack i skivan? Jag har för mig att jag har hört det där förut. Inte var det speciellt länge sedan heller. *gäsp*

Bira ikväll? VAR?!? :yoparty

Du fick i alla fal inte stödhjul...
De där rullarna som sitter utanpå bobbinerna ser misstänkta ut... :va Jag slår vad om att de är utfällbara. :mad:

Ja det är sk!tläskigt...
Jag förstår att föräldrarna blir less efter ett tag men ger man efter en enda gång så är det kört för lååååååååååång tid framöver...
Man häpnar över saker man hör, på Ica till exempel... :confused:

Sant som fan. Och att många inte vågar säga till på skarpen, visa att det inte är okej att tjafsa på det där viset. Utan håller på att mesa och lägger sig som en dörrmatta för sina egna ungar. :gnissla och vem man helst lägger sig som dörmatta för - så blir man behandlad.

Hack i skivan? Jag har för mig att jag har hört det där förut. Inte var det speciellt länge sedan heller. *gäsp*

Bira ikväll? VAR?!? :yoparty

. :mad:

Hack i cd om jag får be.
Inte som i din stenkaka....:D

Bira kan förtäras precis vart som helst, välj plats du tant.

Amen!
Det blir nog en å annan bira i kväll på båten.

Ska du ut på havet ?

Last edited:
Hack i cd om jag får be.
Inte som i din stenkaka....:D

Bira kan förtäras precis vart som helst, välj plats du tant.
Och en CD skulle inte vara en skiva menar du?!? Pucko. :rolleyes:

Jag har ingen aning om var man går ut och dricker öööööl?!? Jag är ju från landet. Surra ihop ett gäng så gör vi nå't ikväll! Dotra är hos polare så jag kan när som efter 19. *fullgumma inte tant*
(om Kakan inte skriker och bråkar på mig, för vi ska leka ikväll - jag bjuder henne på det hon behöver för att vara glad och hänga med!)

Sant som fan. Och att många inte vågar säga till på skarpen, visa att det inte är okej att tjafsa på det där viset. Utan håller på att mesa och lägger sig som en dörrmatta för sina egna ungar. :gnissla och vem man helst lägger sig som dörmatta för - så blir man behandlad.

Vad som annars känns hyfsat hopplöst är att om du själv har pli på dina ungar så tar dom efter sina ouppfostrade polarjävlar så fort du vänder ryggen till.

....
De där rullarna som sitter utanpå bobbinerna ser misstänkta ut... :va Jag slår vad om att de är utfällbara. :mad:
Jo, tom jag kommer ihåg den diskussionen, så då var det inte länge sedan. :senil

Bobbiner utfällbara som stödhjul? Det vore en idé att sälja in hos Gamlot! :tummenupp

Föräldrarna är livrädda att någon ska tycka att de är elaka mot sina barn när de säger ifrån på skarpen så därför låter ungen hålla på.
Det roliga är dock att många ungar bli som små änglar när nån okänd säger ifrån på tex restaurang för att man tröttnat på att de sitter o klättrar på ens rygg... O då blir föräldrarna i många fall griniga för att man minsann uppfostrar deras ungar...

Och en CD skulle inte vara en skiva menar du?!? Pucko. :rolleyes:

Jag har ingen aning om var man går ut och dricker öööööl?!? Jag är ju från landet. Surra ihop ett gäng så gör vi nå't ikväll! Dotra är hos polare så jag kan när som efter 19. *fullgumma inte tant*
(om Kakan inte skriker och bråkar på mig, för vi ska leka ikväll - jag bjuder henne på det hon behöver för att vara glad och hänga med!)

Då tar du och liftar med första bästa traktor mot byn.
Jag tar med mig alla mina personligheter så hinkar vi öl på något hak.

Ditt jälla pervo !
(sjön suger )

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...