Skriv-vad-du-vill-tråden

Prillan73, åk ut till Berga, knacka på och be AMF-killarna att få vara med nästa gång de skjuter GRG..... kan lova att efter ett par fullbumpor kommer dina problem vara som bortblåsta :D

http://se.youtube.com/watch?v=SnLntRHmgZw

Åååååhhhh vad jag längtar tillbaka till skarpskjutningsveckorna på Kosta skjutfält ibland :)

Jag som trodde det var provsprängningar till sjöss du längtade mest till... :näsblod :D
Jobbigt när toaletten går sönder bara. :tungan

Prillan73, åk ut till Berga, knacka på och be AMF-killarna att få vara med nästa gång de skjuter GRG..... kan lova att efter ett par fullbumpor kommer dina problem vara som bortblåsta :D

http://se.youtube.com/watch?v=SnLntRHmgZw

Åååååhhhh vad jag längtar tillbaka till skarpskjutningsveckorna på Kosta skjutfält ibland :)

Helvete vilka sköna minnen av totalt söndrskjutna sjömål jag nu fick !
Och JA rent i snoken blev det, vilket jävla tryck.

Jag som trodde det var provsprängningar till sjöss du längtade mest till... :näsblod :D
Jobbigt när toaletten går sönder bara. :tungan

Efter 70 000:- i ammokostnad idag på skjutfältet så nöjer jag mig med vapen man själv kan bära med sig........ 150kg laddningsvikt på en mina är så satans jobbigt att släpa med sig.

På tal om provsprängningar till sjöss är det ju inte bra för då går ju Dr Bikes prylar ombord vårat fartyg bara sönder :D

Och JA rent i snoken blev det, vilket jävla tryck.

Efter en heldag bredvid grabbarna med GRG kom någon på att man kanske skulle omgruppera oss i understödet ett par meter, vi hade nämligen legat bredvid hela dagen när de hade bränt iväg 32 fullbumpor :yoparty

Snacka om fria andningsvägar :näsblod

Last edited:
Efter 70 000:- i ammokostnad idag på skjutfältet så nöjer jag mig med vapen man själv kan bära med sig........ 150kg laddningsvikt på en mina är så satans jobbigt att släpa med sig.

På tal om provsprängningar till sjöss är det ju inte bra för då går ju Dr Bikes prylar ombord vårat fartyg bara sönder :D

Efter en heldag bredvid grabbarna med GRG kom någon på att man kanske skulle omgruppera oss i understödet ett par meter, vi hade nämligen legat bredvid hela dagen när de hade bränt iväg 32 fullbumpor :yoparty

Snacka om fria andningsvägar :näsblod

GRG pruttar på rätt duktigt.:yoparty Minns när vi smälde av en större förmögenhet i Kosovo. Plut.chef-tvåan var lite väl nyfiken och råkade parkera GW:n några meter för nära "rykröret" på GRG:n. Vips så var det helt plötsligt dags att byta framtuta på den bilen...:näsblod

Minns också under utbildningen innan vi for ner till Kosovo. När vi hade utbildning på "PV Robot 56 Bill". Vi flåsade av 14st under en eftermiddag och kväll. Smäller inte så högt, men jävlar vilken grym pjäs och attans vilken fyrverkeriuppvisning det är när man skjuter på stridsfordonsmålmed dem när det är mörkt:yoparty :yoparty :yoparty

Inte från min plut.skjutning, men den får duga även fast vår var värre:D :yoparty

Last edited:
Fler Fredagar Framöver !!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma