Skriv-vad-du-vill-tråden

Mäh. Vadå. Nu blir jag nästan lite ledsen i ögat här. *grinar*
Ni ska få se tippexgalen. *Asg*

:va en ny snövit kanske :D :rolleyes:

Undra om jag ska sluta nu innan hon kommer hit å häller kaffe i knä på mej :)

Kanske häller i kragen istället????? Mohahahahaaa

Last edited:
jag har så många roliga piller som jag har fått av läkaren så jag behöver ej sniffa några kontorstillbehör minsann

iiiiiikkkkkk inte i kragen ppppllleeeeaaaaccceee ;)

Johooooooo. I kragen. *asg*
Förresten så kommer jag tidigare.
Mötet inställt då inte alla kunde vara med och det innebär att jag slutar kl 18:00 så jag är väl härifrån vid typ tio över el så.

Johooooooo. I kragen. *asg*
Förresten så kommer jag tidigare.
Mötet inställt då inte alla kunde vara med och det innebär att jag slutar kl 18:00 så jag är väl härifrån vid typ tio över el så.

jaså de säger du :) bäst jag bäddar då :D :tungan

Finns det någon östrogenstinn kvinna kring sthlm som lämnat tonåren (ska jag vara ärlig duger vilket som) och känner för att kamma mittbena åt mig? Hojvädret suger och det kanske du också gör?

Just ja, svara till "snabbare-än-fille-på-bogan"

Finns det någon östrogenstinn kvinna kring sthlm som lämnat tonåren (ska jag vara ärlig duger vilket som) och känner för att kamma mittbena åt mig? Hojvädret suger och det kanske du också gör?

Just ja, svara till "snabbare-än-fille-på-bogan"

Har ett tips..........men det får du pröjsa 12.50:- för !

Åååååå vilket underbart väder, idag ska jag få åka till förvaret i Märsta och prata med en schizofren person, som tror att han är gren och dessutom ambassadör för något märkligt afrikaland...... Jag bara roar mig jag vet!!

Åååååå vilket underbart väder, idag ska jag få åka till förvaret i Märsta och prata med en schizofren person, som tror att han är gren och dessutom ambassadör för något märkligt afrikaland...... Jag bara roar mig jag vet!!

:D Ja :va de där låter ju hur kul som helst för dej :rolleyes: :tungan
Tålamod kanske :D :arsele

Fy faan, det är illa nog att behöva åka till Märsta ju:mad:

Såg det nu det ska vara att han tror att han är GREK!!!!! Fast idag så var felskrivningen inte så långt ifrån sanningen(gren) Ja jäklar i min lilla låta vad jag kommer att sakna detta jobb- NOT!!!
Fast kollegan bjöd på fruktpåse från MCDonalds!!

Såg det nu det ska vara att han tror att han är GREK!!!!! Fast idag så var felskrivningen inte så långt ifrån sanningen(gren) Ja jäklar i min lilla låta vad jag kommer att sakna detta jobb- NOT!!!
Fast kollegan bjöd på fruktpåse från MCDonalds!!

:hihi ja Grek lät mer troligt än en gren. Skönt att jobbet snart är över så du slipper skiten.

Last edited:
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...