Skriv-vad-du-vill-tråden

Där e du ju, trodde fan att det annars va dax for troll att gå i ide.

*asg*
Närå... Absolut inte...
Har bara helt enkelt inte haft tid att vara online el så.
Om nån har extratid över så kanske jag kan få lite av det så jag kanske lyckas hinna med allt som jag hela tiden lyckas planera??? *asg*

Ler stort, fan var varför men så är det !:D

Om man har ångest för att det snart är måndag igen, kanske det är dags att fundera på att byta jobb? Eller yrke helt och hållet? :va Men vad vet jag?!? :tuttar :tungan

Jag har ju inte ångest. Ser ju till och med fram mot måndagen! Kan ju visserligen bero på att jag är LEDIG!!! :yoparty

Jag har ju inte ångest. Ser ju till och med fram mot måndagen! Kan ju visserligen bero på att jag är LEDIG!!! :yoparty
Haha, det är bra, jag quotade ditt inlägg för att jag tyckte det måste vara med. Jag har inte heller ångest, jag gillar att vara ledig, men jag gillar mitt jobb och är glad att jag får gå dit! Superglad att just jag får vara just där. :tummenupp

Haha, det är bra, jag quotade ditt inlägg för att jag tyckte det måste vara med. Jag har inte heller ångest, jag gillar att vara ledig, men jag gillar mitt jobb och är glad att jag får gå dit! Superglad att just jag får vara just där. :tummenupp

Så ska det vara! En plats där man spenderar nästan hälften av sin vakna tid bör man trivas på. Annars är det dags att leta nytt. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT