Skriv-vad-du-vill-tråden

Hahaha, men nästa gång måste vi fan fixa resorb... Vad dåliga vi är som inte lärt oss trycka i oss det, fast vi är på gränsen till vuxna. :gnissla

Orutinerat flickor. När jag vaknade så svepte jag en Stor Resorb. Den stod färdigblandad vid sängen :tummenupp

edit: den var meningen att svepas innan läggdags, men jag hann att slockna innan den lösts upp :D

Orutinerat flickor. När jag vaknade så svepte jag en Stor Resorb. Den stod färdigblandad vid sängen :tummenupp

edit: den var meningen att svepas innan läggdags, men jag hann att slockna innan den lösts upp :D

:rolleyes: :D Ja du och annica somnade som klubbade sälar ju :)

FAAAAAAAAAAAAN DET ÄR MÅNDAG IGEN!!!!!!!!!!!!! :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :finger :finger :finger :finger :6surkart :6surkart :6surkart :finger :finger :finger Vad skulle det vara bra för?

:hoppa Själv kör man 4 nätter denna vecka allt jag hoppas på är redig sömn :)

:va Nån som känner för att städa åt mej i dag :lol

Ny vecka med nya möjligheter !! :tummenupp

EXAKT! :tummenupp

Snart är det dags att ge sig ut på svamp-jakt med syrran, systerdottern och Annica. Ska bli skööönt att få vara ute, vädret är ju helt ok, inte alls kallt. :)
Hoppas på mumsiga svamp-mackor sen i eftermiddag. :) Man kan ju dessutom hoppas på att systerdottern är väl tränad i att hitta svampar så man själv slipper jobba alltför mkt... He he he...:gnissla

EXAKT! :tummenupp

Snart är det dags att ge sig ut på svamp-jakt med syrran, systerdottern och Annica. Ska bli skööönt att få vara ute, vädret är ju helt ok, inte alls kallt. :)
Hoppas på mumsiga svamp-mackor sen i eftermiddag. :) Man kan ju dessutom hoppas på att systerdottern är väl tränad i att hitta svampar så man själv slipper jobba alltför mkt... He he he...:gnissla

Är hon lika bra som en spårhund :hihi eller så får du börja träna henne :tungan

Det är verkligen dags att köpa in sånt. :gnissla Jag blir ju inte dålig på det viset, men vätskebristen är ju inte att leka med...

FAAAAAAAAAAAAN DET ÄR MÅNDAG IGEN!!!!!!!!!!!!! :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :finger :finger :finger :finger :6surkart :6surkart :6surkart :finger :finger :finger Vad skulle det vara bra för?

Håller fullständigt med! Det är ju så man borde skriva i förbannad tråden...
Till råga på allt så har jag nada att göra och har jag nada att göra så ser min statistik ut som skit och då får jag skit för det... Skönt när man inte kan påverka sin arbetssituation... :mad:

Till råga på allt så har jag nada att göra och har jag nada att göra så ser min statistik ut som skit och då får jag skit för det... Skönt när man inte kan påverka sin arbetssituation... :mad:

Verkar som att du har en lika underbar arbetsgivare som jag har.:gnissla :huvet Var jobbar du någonstans?

:) Ska vi komma över några och se till att du får något att jobba med ;)

Hur svårt kan det vara ett ta bort en annons från blocket, egentligen...

Är på jakt efetr en röd soffa och alla annonser jag ringer på så är soffan såld.....

Hur svårt kan det vara ett ta bort en annons från blocket, egentligen...

Är på jakt efetr en röd soffa och alla annonser jag ringer på så är soffan såld.....

Om du betalar mucho dineros kan du få köp min röda soffa.. ;)
Nej men skämtåsido... gillar min soffa... Kollat på Mio???

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman