Skriv-vad-du-vill-tråden

Var en grym dag :tummenupp.... Å snart e det lördag å mera bana på arlanda tt :banana

De e bara å ladda stenhårt för en heldag. Väderprognosen ser lovande ut just nu oxå!! dubbel-banana... :banana :banana
Ser värre ut för imorgon kväll då jag har bokat in mig på Rörken. Regn, regn och mera regn......... :mad:

Ibland blir man ju bra förvånad. Under en tur i inspirerad fart hände detta på något jäkla vis :va
9hfZTXb.jpg

Sen kan man ju tro att jag har tagit bilden med en potatis... :crash

De e bara å ladda stenhårt för en heldag. Väderprognosen ser lovande ut just nu oxå!! dubbel-banana... :banana :banana
Ser värre ut för imorgon kväll då jag har bokat in mig på Rörken. Regn, regn och mera regn......... :mad:

Var ju Måndag kväll jag menade å inget annat...... och nu ser ju väderprognosen hyfsad ut i alla fall :)

Ibland blir man ju bra förvånad. Under en tur i inspirerad fart hände detta på något jäkla vis :va

Sen kan man ju tro att jag har tagit bilden med en potatis... :crash

Alltså, för att få en mc att gå fortare vrider än på det högra (oftast) handtaget, det är hästar man sparkar i sidan med hälarna för att öka farten på dom...

Gomorron, gott folk. Rätt gött väder idag, men tyvärr är man fast på jobbet. Det skulle vara om man hinner med en tur på lunchen :D

Men ååååå varför vaknade man så seeeeeent? :brynad
Jaja bara att skynda på med alla måsten. Sen upp på hojen och iväg:banana
Kram på er:krama

Gomorr !
Fasen garagegrannen e tebax , nu måste man krångla för att få ut hojjen som står framför min bil i vanliga fall :gnissla

Gomorron... Eller vad det nu ska kallas. Jag är fasen inte van vid att knalla upp kl 6 på morgonen än.

Ja fan vad bilar det var idag. Det borde införas ett bilförbud i stan mellan 0700 och 0715 så att jag kan dundra till jobbet i en acceptabel fart :D

9 varma grader. Tyckte väl att det var kyligt att köra upp till stugan! !!
Här krävs något värmande :rolleyes:
Natti på er vänner:krama

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma