Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag verkligen hatar mannen som sitter i rummet innan mig. Han har hostat och varit sjuk i 2½ veckor utan att sjukskriva sig. Nu har ha smittat mig och ett antal andra. Djävla idiot.
Sedan skryter han att han inte varit sjuskriven sedan 20 år tillbaka, därför han är alltid på jobbet sjuk.

Vad fan gör man med en sådan person??

Det där är ett samhällsproblem av Guds nåde! Råkar ut för samma idioti på mitt jobb. Dock: det är bara symptom på en i raden av borgarnas misslyckade sparförsök. Ja, jag menar karensdagar. Folk har inte råd att vara hemma. Vilket får till följd att fler smittas. Vilket är en samhällskostnad på flera plan. Som egenföretagare har jag sju karensdagar. Då drar man sig i det längsta för att gå hem.

Då var det måndag igen, härligt helg väder men såg att snön försökt smyga sig på imorse. ha en strålande måndag alla:krama

Go Lunch på er... :krama

Tillbaks på hemmaplan och fryser :mad:

SÅÅ SKÖNT ATT KLAGA:banana

Hoppas vi ses ute på vägarna snart :rock

Mjaha ja! Fint väder, men temperaturen är rena rama skämtet, vilket förvisso är rätt så passande. Oh well, det är vår nu och minusgrader är fasen ingen ursäkt för att undvika hojen :crash

Mjaha ja! Fint väder, men temperaturen är rena rama skämtet, vilket förvisso är rätt så passande. Oh well, det är vår nu och minusgrader är fasen ingen ursäkt för att undvika hojen :crash

Jo förvisso väldigt bitigt, nu ska vi stå ut med april väder en månad innan det är hoj säsong på riktigt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman