Skriv-vad-du-vill-tråden

Idag åker min arbetskamrat till ParaOlympics, kör hårt Patrik, låt dom stenarna glida in (dang, det lät ju snuskigt) :hihi

Last edited:
Hade jag haft hojen i sthlm hade jag kört men den står nere i skåne o än är det inte tillräckligt varmt för att köra 50 mil :gråta

Hehe ja det är lite lång väg att köra kanske i dessa tider, kommer väl en finurlig prick här snart och skriver att de inte finns några dåliga väder utan bara dåliga kläd..... ^^:rolleyes:

Skulle egentligen hämta upp den i påsk men påsken kommer så jävla sent så har bokat resa ner sista helgen i mars. Får hoppas det går att köra upp då, annars får påsk bli backup även om det nästan är två månader till dess... :(

Gomorron på er :krama
Lira på Sankt Klara igårkväll. Tar en paus går upp och ska ta lite
"Frisk" luft bara för att mötas av ett j....a snöfall :crash :banana:brinnerup
Bara att lurva ned och dra en blues I moll :gnissla

Ja snö var väl kanske inte det roligaste vi kunde få just nu. Aja, förr eller senare kommer nog våren och då jävlar! :banana

Skulle egentligen hämta upp den i påsk men påsken kommer så jävla sent så har bokat resa ner sista helgen i mars. Får hoppas det går att köra upp då, annars får påsk bli backup även om det nästan är två månader till dess... :(

Om det blir att du väntar till påsk så hojta till har span på en hoj nere i perstorp, styvfarsan ska åka å kolla på den är den ok så blir det köp. kan ju vara skönt med sällskap upp annars :)

Får inte simma inne heller förrän alla operationer är klara, för stor infektionsrisk. :mad:
Så när jag får simma igen så skall jag ligga i poolen tills jag ser ut som ett stort rosa russin :hihi

Om det blir att du väntar till påsk så hojta till har span på en hoj nere i perstorp, styvfarsan ska åka å kolla på den är den ok så blir det köp. kan ju vara skönt med sällskap upp annars :)

Även om jag plockar upp hojen i mars åker jag nog ner i påsk också så det är bara att höra av dig om det blir aktuellt med köp. Vad är det för hoj du kikar på?

Även om jag plockar upp hojen i mars åker jag nog ner i påsk också så det är bara att höra av dig om det blir aktuellt med köp. Vad är det för hoj du kikar på?
En honda Cbr600rr-06 :) Men som sagt kommer också åka ner till påsk iafl men då med bil. Där nere är det ju redan vår typ....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman