Skriv-vad-du-vill-tråden

God morgon allesammans :)
Ny dag igen. Doften av nyklippt gräs på väg till jobbet fick mig ju osökt att tänka på hojsäsongen som närmar sig. :banana

Hoppas hoppas på en tidig vår :Bugar

gooodmorning ser framemot en strålande vecka...Tror jag måste åka till någon mchandlare å klämma å känna lite..

Är det bara jag eller känns det som att man kan börja köra hoj nu igen :) ? Bara all snö är borta och det är plusgrader på dagen så känns det som det åtminstone snart börjar bli dags.

Är det bara jag eller känns det som att man kan börja köra hoj nu igen :) ? Bara all snö är borta och det är plusgrader på dagen så känns det som det åtminstone snart börjar bli dags.

Givetvis! Däckinköp på g. Om man inte räds smutsen så är det snart körbart :D

Tjena allihopa

Den här dagen började verkligen bra, det ringde på dörren och där stod ett blomsterbud med blommor från mina arbetskamrater. På kortet stog det: Krya på dig, vi saknar dig!
Så söta dom är :)
Sedan har jag ätit lunch med min lillasyrra, så jag undrar vad som kommer härnäst :tummenupp

Tjena allihopa

Den här dagen började verkligen bra, det ringde på dörren och där stod ett blomsterbud med blommor från mina arbetskamrater. På kortet stog det: Krya på dig, vi saknar dig!
Så söta dom är :)
Sedan har jag ätit lunch med min lillasyrra, så jag undrar vad som kommer härnäst :tummenupp

Du ser det finns fina rackare där ute :)

Nu får det vara nog med elände. Krya på dig kompis

Ha en stråland eonsdag alla :krama Fick en underbar känsla igår när jag gick från jobbet och det var lite blå himel kvar snart är våren här:banana

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden