Skriv-vad-du-vill-tråden

Kan inte sova... Öppnade en bok om cell och molekylärbiologi för att bli trött och kunna sova men har snart suttit och läst 1 timme...

Rätt najs att vara hemma också! :)

Hade ju hoppats att min lägenhet inte längre var en byggarbetsplats när jag kom hem....men så var det inte nä....

Visst serru nu är det slut på friden! ;)

Aha
Själv trodde jag att jag skulle ha semester..Men det blidde Njurstensprängning istället med tillhörande återhämtningstid....För att sen göra om alltihop igen på måndag....:huvet

men lite åka blire ..t ex till stan i morrn kväll för crusen....:tummenupp

Aha
Själv trodde jag att jag skulle ha semester..Men det blidde Njurstensprängning istället med tillhörande återhämtningstid....För att sen göra om alltihop igen på måndag....:huvet

AJ! Stackare!! :(

Cruisingen missar man inte! ;)

Aha

Tunnis! Hojta om du ska in till stan så kan jag hjälpa dig slicka såret! :slicka

Morgon...
Vad är bättre än att starta måndagen med tokstress 06:50 för att jag råkar vara den som ska leka viktig på planeringen och folk är veka och sjukskriver sig för precis allt???
:död
:kaffeja
:mångakaffeja

Välkommen hem :krama

Vi kan byta! Jag jobbar och du får min semester på tre månader ;)

Stålmannen! Skulle gärna byta med dig om det gick, mest för att du förtjänar lite smärtfri tillvaro. Ringer dig lite senare idag. Känns nästan som man åkte direkt från flyget till kontoret. Jobba 6 veckor om året och vara ledig resten vore ett bättre upplägg :gnissla

Goooood moooorning...

:lekaviktigpåplaneringenja
:kaffejajamen
:merakaffe

Men haalllåååååååååå??
Har ni gått i ide eller??
Kom igen..

Själv leker jag viktig på planeringen igen.. el ja.. det gör jag ju alltid nu.. Darn.. :tungan

Men imorgon och på fredag är det lite semester..
Då blir det Gelleråsen.. Wohooooooo.. Spännande värre.. inte kört där på fem år.. Men det ska nog gå bra.. :trorjag

:D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...