Skriv-vad-du-vill-tråden

Hörru Vampyrtrollet!

Är Du mest Vampyr Lr Troll?

Med tanke på maten du vart Bjuden på !

Jag menar fungerar du mer som en Djäkligt stor mygga? behöver Prillan en transfusion av Blod Nu ?

Lr Är det Trollmat (?) som krävs ( Trolldeg?)
:va
Bara SSDD som stillsamt undrar!

Kan förövrigt Upplysa forumet att det inte enbart är "tant" som tappar pluggar/lock

Lyckades i Söndags skena iväg ett par mil med Fröken Hd,n
Vid framkomsten till fika stället förstod jag varför det var så kallt om magen, Tanklocket hadde rymt !

Troligen vid en synnerligen "inspirerande "omkörning av en tradare på kapelskärsvägen där 3 ans växel används ( 4 växlad) med ett varvtal som får Hd,ns handtag att uppföra sig som ett par nygräddade limpor , Efter den omkörningen tyckte jag nog att det blev kallt om magen,,,,
Som berodde på all bensin som förgasades på mitt skinställ..:brinnerup

Efter en fika på ett timme i solen (utan skinställ , som fick ligga i lä ) så pluggades tanken medelst just 2 plastpåsar och en muffins sam lite tejp, och det höll hela vägen hem i lugnt tempo.

Nytt lock skall införskaffas under dagen.

Hörru Vampyrtrollet!

Jag menar fungerar du mer som en Djäkligt stor mygga? behöver Prillan en transfusion av Blod Nu ?

Alltså det är såhär va...

Det beror på vilket humör jag är på... :tungan :fnissa

Allt har löst sig Kristian på Honda City och han kommer hit å fyller på olja å fixar plugg!!!

Tack till Happykawa för sitt extra engagemang å till SSDD för det innovativa förslaget på lösning!

Last edited:
Kan förövrigt Upplysa forumet att det inte enbart är "tant" som tappar pluggar/lock

Lyckades i Söndags skena iväg ett par mil med Fröken Hd,n
Vid framkomsten till fika stället förstod jag varför det var så kallt om magen, Tanklocket hadde rymt !

Troligen vid en synnerligen "inspirerande "omkörning av en tradare på kapelskärsvägen där 3 ans växel används ( 4 växlad) med ett varvtal som får Hd,ns handtag att uppföra sig som ett par nygräddade limpor , Efter den omkörningen tyckte jag nog att det blev kallt om magen,,,,
Som berodde på all bensin som förgasades på mitt skinställ..:brinnerup

Efter en fika på ett timme i solen (utan skinställ , som fick ligga i lä ) så pluggades tanken medelst just 2 plastpåsar och en muffins sam lite tejp, och det höll hela vägen hem i lugnt tempo.

Nytt lock skall införskaffas under dagen.

Vad var det för smak på muffinsen??

Vad bra :) Då er det bara ut och gasa igen :yoparty

men vem ska jag rädda nudå:va

Allt hat löst sig Kristian på Honda City och han kommer hit å fyller på olja å fixar plugg!!!

Tack till Happykawa för sitt extra engagemang å till SSDD för det innovativa förslaget på lösning!

Hörru Vampyrtrollet!

Hörde i teflon att hon höll på att bli Vampyr så jag matade henne, så fortsatte hon vara Troll!
Enkelt!:tummenupp

Hörde i teflon att hon höll på att bli Vampyr så jag matade henne, så fortsatte hon vara Troll!
Enkelt!:tummenupp

Mycket bra...
Har hon en gång blitt Vampyr så ......

Hm
Vi kanske måste fixa en mejl/ring kedja , så att det alltid finns nån som kan mata vårt "troll" så hon inte "glider över" till Vampyr på heltid.....

:crash
Å andra sidan Om Vampyrtrollet blir en "Vampirella" så ska inte jag gnälla....

Bifogat

• vampirella.jpg
    vampirella.jpg
    8.9 KB · Visningar: 34
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion