Skriv-vad-du-vill-tråden

Hej alla andra arbetare...Och ni andra.
Stockholms trafiken bjuder på blöta vägbanor och regn/snöslask med sjunkande kvicksilver framåt kvällen. mao ett roligt men svårvallat "före" på väg hem i E-middag.

Hej alla andra arbetare...Och ni andra.
Stockholms trafiken bjuder på blöta vägbanor och regn/snöslask med sjunkande kvicksilver framåt kvällen. mao ett roligt men svårvallat "före" på väg hem i E-middag.

Det har ju varit tö hela dagen! Hade jag bara varit ledig hade plastraketen åkt fram en vända!

Kommer hem från Norrland, och hela Stockholm är som en isbana, vad fan har ni hållt på med medan jag var borta. Skärp er, sluta leka med termostaten :smasha

Kommer hem från Norrland, och hela Stockholm är som en isbana, vad fan har ni hållt på med medan jag var borta. Skärp er, sluta leka med termostaten :smasha

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!? Här har vi slitit som djur för att anlägga skridskobana tills du kommer hem, OCH SÅ KLAGAR DU!!!!:hihi:hihi

eyyy isdubb på en enduromoppe och ut och leva ligist....

står i köket hela dagen och förbereder nyårsmiddag..

vad sägs om detta..

Consommé på älg
hummer soppa med cognac

varmrätt
rådjursfilé

efterätt blir trio av sorbé med en cremé brulé på Bailey´s

men i själva verket blir det inget speciellt på nyår. på sin höjd ett par radhusbiffar ala blodpudding. vadan detta skryt om vad folk ska äta eller inte äta. sitter ni o kikar på så mycket matlagningsprogram att ni lär er varenda sak eller. för jag tvivlar starkt på bra mångas uttryck för vad de ska laga osv. om jag inte missminner mig så fanns det en artikel om detta beteende. handlade om psykopat/sociopater etc osv. vågar inte stå helt för vad jag just skrev att det handlade om men ja nåt i den stilen. återkommer med artikel.

Micke™;5699579 skrev:
men i själva verket blir det inget speciellt på nyår. på sin höjd ett par radhusbiffar ala blodpudding. vadan detta skryt om vad folk ska äta eller inte äta. sitter ni o kikar på så mycket matlagningsprogram att ni lär er varenda sak eller. för jag tvivlar starkt på bra mångas uttryck för vad de ska laga osv. om jag inte missminner mig så fanns det en artikel om detta beteende. handlade om psykopat/sociopater etc osv. vågar inte stå helt för vad jag just skrev att det handlade om men ja nåt i den stilen. återkommer med artikel.

så håll dig till din radhusbiff då..vad e problemet ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT