Skriv-vad-du-vill-tråden

Snyggast i Sverige?
Don´t think so....

Kul att träffa så många vänner samt nya människor som jag hoppas kommer att bli min vänner.

Kul att se en traikpolisbuss från insidan UTAN att vara misstänkt för något.

Alltså, hjälmen är snygg men du har fått något skräp på den...:7peta:D

Haha... Det är nog inte nått skräp... Hon har bara inte fattat att hon ska heja på rätt lag... ;)

Min hjälm...

Bifogat

• hjalm1.jpg
    hjalm1.jpg
    78.5 KB · Visningar: 41
  • hjalm2.jpg
    hjalm2.jpg
    115.2 KB · Visningar: 54
Haha... Det är nog inte nått skräp... Hon har bara inte fattat att hon ska heja på rätt lag... ;)

Min hjälm...

Har du provat att köra RIKTIGT fort i den??

Hålliday.....säger jag bara :skrämd

BTW - om allt går som jag tänkt, då kommer jag & Izah vara snyggast i våra hjälmar till våren. Några schysta matchtröjor till dem, å sen kommer vi att REGERA!!!! :yoparty

Men, två fel kan väl bara bli rätt?!? :va Om man är både utlänning och chey... hur fel kan det bli?!? :tuttar Näää... svara helst inte på det där. :crash

Meeeen jag e ju bloooond......

Två blondiner satt på en bänk. Den ena säger till den andra "Du undrar om det är längre till månen än till Västerås"?
Då svarar den andra "Meeeen kan du se till Västerås eller?"

Meeeen jag e ju bloooond......

Hämtat från Team SheDevils gästbok :)

Två kvinnor är ute på stan o shoppar...då de plötsligt ser brunettens kille
komma ut från blomsteraffären med en stor bukett blommor i famnen...
-Faaan ,säger brunetten,nu är min kille o köper blommor till mej igen!
-Gillar du inte blommor frågar blondinen?
-Jodå,sa brunetten,men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa
förväntningar efteråt o jag har inte lust att ligga på rygg med benen i vädret hela helgen...

Blondinen blir tyst och fundersam...frågar till sist :

Har du ingen vas ?

Har du provat att köra RIKTIGT fort i den??

Hålliday.....säger jag bara :skrämd

BTW - om allt går som jag tänkt, då kommer jag & Izah vara snyggast i våra hjälmar till våren. Några schysta matchtröjor till dem, å sen kommer vi att REGERA!!!! :yoparty

Hehe... Ingen fara där inte... Hjälmen sitter bra som fan o med öronproppar så låter det inte mer än min förra hjälm... Glömmer man dock öronpropparna så kan man ju vara säker på att det viner fint i öronen... Dock inte så mycket på min som på Robbans... Hans sitter man ju upprätt på... Haha...

Fan kanske ska få ett fint svatrgult märke lackat på min förra... Hehe...
Izah var lckade du din hjälm???? :tuttar :tungan

Hehe... Ingen fara där inte... Hjälmen sitter bra som fan o med öronproppar så låter det inte mer än min förra hjälm... Glömmer man dock öronpropparna så kan man ju vara säker på att det viner fint i öronen... Dock inte så mycket på min som på Robbans... Hans sitter man ju upprätt på... Haha...

http://www.wenncoart.com/

ta det lungt och metodiskt, det tar ett tag innan man kommer in i själva språket.

Jag älskar det och anser tt det är lättförståligt samt glasklart, fast det är ju allt när man behärskar det.

Vad för område inom juridiken är det?

Det kan vi enas om!!
just nu är det väldigt grundligt men jag tycker redan att det är svårt :rolleyes:

Viner gör det ju i alla hjälmar, tänkte mer på turbulensen UNDERIFRÅN. Marushin, överlag, verkar ta in jäkligt mycke luft där. Men det märker du väl förr eller senare. Hoppas dock att du klarar dej, för det är jobbigt. Känns som om huvudet ska slitas av :gnissla

Viner gör det ju i alla hjälmar, tänkte mer på turbulensen UNDERIFRÅN. Marushin, överlag, verkar ta in jäkligt mycke luft där. Men det märker du väl förr eller senare. Hoppas dock att du klarar dej, för det är jobbigt. Känns som om huvudet ska slitas av :gnissla

Jaha... Nej det har jag inte mäkrt av alls... *ler* O då har jag nästan nosat uppe på fina 200... Nej men vänta det får man ju inte på våra vägar... Ups... Var ju tvungen att testa jue... :P
HOppas på att få behålla min skalle... Hihi

Oj vilken fin hjälm :tummenupp

Tack tack... Den blev tydligen fotad på Barkaby när den hängde fint på hojen... Så den är nästan kändis nu... Hehe... Bild finns på Bike.se
*glad*

Last edited:
Jefla människor som inte ringer tillbaka när SKATTEVERKET söker dem, alltså allvar vad händer i samhället egentligen?

Jefla människor som inte ringer tillbaka när SKATTEVERKET söker dem, alltså allvar vad händer i samhället egentligen?

Bara o sköntaxera dem...
O sen säger du att nämen vadå?? Du ringde aldrig tillbaka och eftersom jag ej fick svar på mina frågor utgick jag från att mina uppgifter var rätt... *asg*

Fan det är ganska hårt ändå, en annan skulle gripas av vild panik om skattmasen ringde.:D :D

Va f******n du skulle kunna jobba här!!!:D

Får man sköntaxera folk man inte gillar så tar jag jobbet DiRecKt.:yoparty

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...