Skriv-vad-du-vill-tråden

febern efter halsflussen släppte som tur var i helgen eftersom jag tydligen inte skulle ha nåt jobb om jag inte dök upp i måndags (trevligt), så nu har jag jobbat med grisig mansförkylning å tokhosta hela veckan... HELT slut! Ge mig helg någon!!!!!:huvet

febern efter halsflussen släppte som tur var i helgen eftersom jag tydligen inte skulle ha nåt jobb om jag inte dök upp i måndags (trevligt), så nu har jag jobbat med grisig mansförkylning å tokhosta hela veckan... HELT slut! Ge mig helg någon!!!!!:huvet

Det låter som en seriös arbetsgivare, var jobbar du någonstans?

Det låter som en seriös arbetsgivare, var jobbar du någonstans?

Tyvärr inte, det verkar ha skitit sig när grundaren gick i pension och lämnade över till sin dotter :( Jag har ändå jobbat där i 7år och fram tills han gick så har det aldrig varit några problem... Nu är det strul efter strul :död

Detta är en lastbilsåkare med ganska många lastbilar inom distribution, så det är trist när det blir så här... Gäller bara att ta sig upp och gå vidare, måste bara bli frisk först :( Inte lätt när man är "tvingad" till att jobba...

:drickermassakaffeochropar

Goooooooooooooooooooooooooooood mooooooooooooooooooooooooorning... :D

Mjo. Jag är lite bakom flötet. Men väldigt... Snäll!

:rofl
Det är bra det... Alltså snäll... :tungan

Last edited:
Tyvärr inte, det verkar ha skitit sig när grundaren gick i pension och lämnade över till sin dotter :( Jag har ändå jobbat där i 7år och fram tills han gick så har det aldrig varit några problem... Nu är det strul efter strul :död

Detta är en lastbilsåkare med ganska många lastbilar inom distribution, så det är trist när det blir så här... Gäller bara att ta sig upp och gå vidare, måste bara bli frisk först :( Inte lätt när man är "tvingad" till att jobba...

Fy fan! Alltid jobbigt när en bra arbetsgivare blir värdelös när man får ny ledning. Lycka till med att söka nytt jobb, se upp bara för det finns extremt många oseriösa arbetsgivare där ute, det är något jag har insett det senaste året.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti