Skriv-vad-du-vill-tråden

Man ska hitta en frisör som man blir nöjd med o sen inte släppa människan nånsin typ..
Tur en av mina bästa kompisar är frisör och en riktigt jäkla bra sådan... :nöjd

Så! Hemma och nöjd den här gången! Äntligen en frisör som vågade göra nånting. Hon sa samma sak om mej. "Kul med nån som vågar testa lite." :)
Var för massa år sedan på nåt annat drop-in ställe i Täby och bad tjejen vara lite kreativ. "Vad tycker du jag skulle passa i? Kom med lite tips!" "Naeeeee, är ju ditt hår. Jag kan ju inte bestämma..." "Men! Ge mej förslag så kan jag säga om jag gillar det eller ej!" "Naeeeeee..." :död *suck* "Klipp topparna då. Det behövs."

Så! Hemma och nöjd den här gången! Äntligen en frisör som vågade göra nånting. Hon sa samma sak om mej. "Kul med nån som vågar testa lite." :)
Var för massa år sedan på nåt annat drop-in ställe i Täby och bad tjejen vara lite kreativ. "Vad tycker du jag skulle passa i? Kom med lite tips!" "Naeeeee, är ju ditt hår. Jag kan ju inte bestämma..." "Men! Ge mej förslag så kan jag säga om jag gillar det eller ej!" "Naeeeeee..." :död *suck* "Klipp topparna då. Det behövs."

Såna frisörer har jag inte mycket övers för..
Va fan.. det är ju de som vet vad som kan funka...
Själv kommer man kanske inte ens på vad det är för frisyr som man skulle vilja ha... Blah på såna frisörer.. Fegisar....

Jag brukar säga till frisören att jag vill ha det axellångt när dom frågar.:D

Gooooood mooorgon!!!

Äntligen har jag packat upp väskan, dags att dra till gYm1, äntligen tillbaka till ett vanligt liv i ett vanligt land!!!!

Hej hej! :)

Fööööööööör sent för att säga "go´morron" och jag har faktiskt varit uppe jättelänge.......

Idag ska vi åka Eckerö-linjen.....har jag aldrig gjort förut......

Hej hej! :)

Fööööööööör sent för att säga "go´morron" och jag har faktiskt varit uppe jättelänge.......

Idag ska vi åka Eckerö-linjen.....har jag aldrig gjort förut......

Säääääkert...
Du vaknade nyss.. erkänn.. ;)

Köpt en hoj till........:D:glömdet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...