Skriv-vad-du-vill-tråden

Idag mår man lite som man förtjänar, firade nationaldag med en britt en slovak en tjeck en tysk och 5 georgier........

Ojojoj.. Va fan drack ni egentligen???? HAHAHA
:krama

Jag drack bara två öl (2 liters flaskor), georgiskt vin och chacha drack de andra. Fast till saken hör att Tant har dietat i 10 dar och då verkar spriten fästa ordentligt, just nu ligger jag bara å flämtar, min kollega från slovakien har beställt en begravning till sig själv....:näsblod

Jag drack bara två öl (2 liters flaskor), georgiskt vin och chacha drack de andra. Fast till saken hör att Tant har dietat i 10 dar och då verkar spriten fästa ordentligt, just nu ligger jag bara å flämtar, min kollega från slovakien har beställt en begravning till sig själv....:näsblod

HAHAHAHA...
:rofl :rofl :död

:krama

Nu ska man bara överleva midsommar, sedan e de semester för hela slanten......:tummenupp

Haha...
Tänk såhär.. Då behöver man i alla fall inte komma ihåg så många texter för låtar... :rofl
Printa ut sånghäfte innan midsommar förresten... ;) Haha

Last edited:
Japp. Det är inte så dumt. Bara fyra veckor till semestern efter den här också. Fick lite mersmak efter helgen. Om man bortser från 30 mil utan AC igår... :gnissla

Yes, inte så dumt alls... har blivit en hel del banåka nu faktiskt. :)

Själv har jag 12 veckor tills jag börjar jobba... men skall faktiskt bli skönt på något sätt, har ju inte varit där sedan nyår. :)

gääääääääääääsp.....mot DK idag en kortis.

sen helg igen..:rofl

och trots att jag har fri hoj att låna är jag inte ett dugg sugen på att åka..undrar om jag fått ngt virus el så..sjukdom..

gääääääääääääsp.....mot DK idag en kortis.

sen helg igen..:rofl

och trots att jag har fri hoj att låna är jag inte ett dugg sugen på att åka..undrar om jag fått ngt virus el så..sjukdom..

Knäpp som vanligt heter det...
Inte någon ny sjukdom el nått virus...
Sådetså...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...