Skriv-vad-du-vill-tråden

Mooooooorning... :D

O så

ETT STORT GRATTIS TILL IZAH!!!!!!!!!!

:banana:yoparty:banana:yoparty

Så, då var årets traditionsenliga vurpa avklarad.

Inget brutet den här gången så jag antar att jag blivit bättre på att trilla av, övning ger färdighet!

Och GRATTIS i efterskott Izah:)

Åh typiskt! Men du hade trevligt igår? ;)

ååå de var sååå trevligt, bra musik lagom med folk, dansade hela kvällen massor av presenter, fick skjuts hem!!!! En ycket trevlig födelsedag på det hela:tummenupp

Så, då var årets traditionsenliga vurpa avklarad.

Inget brutet den här gången så jag antar att jag blivit bättre på att trilla av, övning ger färdighet!

Och GRATTIS i efterskott Izah:)

Tack så mycket!!
Hmmm inte trilla, inge bra,,,,:näsblod

Last edited:
Hmmm.. Måndag.. En ledig måndag.. Det går bra.. :D

Jahopp, så var man då hemma efter att ha firat påsk i dalarna... En sak undrar jag om småbarnsföräldrar: Hur kan dom INTE reagera när ungen skriker som ett flyglarm? Inte det där vanliga trött-hungrig-blöja skriket utan bara skriker rakt ut i luften som en siren? Varför gör dom så? Och hur kan föräldrarna inte reagera? Jag som inte är jättevan med barn är nära att hoppa ur skinnet när det händer...:va

Jahopp, så var man då hemma efter att ha firat påsk i dalarna... En sak undrar jag om småbarnsföräldrar: Hur kan dom INTE reagera när ungen skriker som ett flyglarm? Inte det där vanliga trött-hungrig-blöja skriket utan bara skriker rakt ut i luften som en siren? Varför gör dom så? Och hur kan föräldrarna inte reagera? Jag som inte är jättevan med barn är nära att hoppa ur skinnet när det händer...:va

Antagligen för att de anser att alla andra ska lida lika mycket som de gör.....:näsblod

Nu vet jag ju inte situationen...men OM det är ett nuärjagargförattjagfårintegörasomjagvill-skrik så kanske de ignorerade just därför! ;)

Alla mina skrik e sådana skrik och jag iggar mig själv....:confused:

Själv har jag slutat med att skrika så när jag kom på att jag faktiskt får göra precis som jag vill.....

Efteråt däremot, blir det ett varförihelvetegjordejagså skrik, men det är så dags då...

Last edited:
ändrar HD åkare o annat löst patrask beteende iom det fina vädret elller vad e det frågan om? idag har i stort sett alla(inte alla men säkert 90%) kromslädar osv morsat på en när man mött dem......

kanske ett generationsskifte på g :D

Nja jag vet inte, knådden är 7 månader, brukar dom vilja så mycket då?:va:)

om du bara visste..... :D vänta tills den(ursäkta IT benämningen på ditt barn då jag inte läst eller vet vad d u har :/) kan tala så ska du få se. har en 2åring och en sjuveckors. äldsta kör med både mig, modern och mormmodern så det står härliga till. den lilla kör med med modern.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...