Skriv-vad-du-vill-tråden

Saker jag måste göra när jag kör hoj:
  • Sluta spana efter grus precis framför framdäcket. Går så mycket bättre att svänga om jag tittar upp mer. :/
  • Sluta spänna mej. Min stackars nacke. :( Inte konstigt att jag har haft migrän här i några dagar.

Saker jag måste göra när jag kör hoj:
  • Sluta spana efter grus precis framför framdäcket. Går så mycket bättre att svänga om jag tittar upp mer. :/
  • Sluta spänna mej. Min stackars nacke. :( Inte konstigt att jag har haft migrän här i några dagar.

Det är bara att åka, det blir bättre när du blir lite vanare med att åka hoj... Då blir det mera naturligt att spana efter grus, oavsett vilket fordon du använder, jag brukar läga märke till grus när jag sitter på bussen.:)

Morning... Vad fan hände med det här fina vädret vi haft de två dagarna jag jobbat???

Jag ville ju köra hoj idag jue... :morr

Morning... Vad fan hände med det här fina vädret vi haft de två dagarna jag jobbat???

Jag ville ju köra hoj idag jue... :morr

Jag måste försöka lära mig skillnad på tvåan och treans växel när jag kör i stadstrafik. Vet inte hur många gångar jag nästan har fått stopp på hojen för att jag inte kan känna skillnad. :crash

Jag måste försöka lära mig skillnad på tvåan och treans växel när jag kör i stadstrafik. Vet inte hur många gångar jag nästan har fått stopp på hojen för att jag inte kan känna skillnad. :crash

Måste lära mej att hålla reda på vilken växel jag har i öht. :hihi
"Ja här kommer vi till en korsning. Växlar ner till tvåan då.
...
Har jag trean eller fyran i?"

Jaha, inte dett dugg konstigt, ledig och monsunregn...

Määää skiter jag i, idag kommer bästis från Köbenhamn på besök!!!!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...