Skriv-vad-du-vill-tråden

Det tycker jag med... Tyvärr så får det bli så att jag tackar nej till det där jobbet eftersom det inte känns bra att det strular så förbannat...:(

Ta det med de som anställt dig, ställ dem mot väggen och fråga vad det är som strular och säg att du börjat känna att det hela inte verkar seriöst.
Det kan ju faktiskt finnas rimliga förklaringar.

Ta det med de som anställt dig, ställ dem mot väggen och fråga vad det är som strular och säg att du börjat känna att det hela inte verkar seriöst.
Det kan ju faktiskt finnas rimliga förklaringar.

Förklaringen jag har fått är att dom inte har fått mina anställningspapper från Finland, anledningen till att jag börjar dra öronen åt mig är att det känns inte seriöst att det ska ta över en vecka att faxa anställningspapper från finland...

Förklaringen jag har fått är att dom inte har fått mina anställningspapper från Finland, anledningen till att jag börjar dra öronen åt mig är att det känns inte seriöst att det ska ta över en vecka att faxa anställningspapper från finland...

Tråkigt för dig Pluggen.. :mad:
Jag skulle frågasätta rejält och försöka förhandla mig fram en bättre lösning än utgångsläget för allt strul som varit på vägen.. :)
Sen är ju jag säljare för den delen också.. :tummenupp
Och vi säljare är alltid oseriösa säger mina kunder.

Gooooooo moooorron, jahapp, nu snöar de i Zugdidi me......
Märkligt att se snö på palmerna i parken....

Last edited:
Nu har mäklaren varit här o försökt värdera vår lägenhet......svårt sa han!
Han gissa på ca 350 tusen mindre än vad de vill ha i ombildningen!

Jippiiiiii säger jag!! :tummenupp

Hänger inte riktigt med här. Värderas lägenheten till 350K mindre än vad föreningen vill ha i ombildning? Låter inte som ngt att jubla över...

Hänger inte riktigt med här. Värderas lägenheten till 350K mindre än vad föreningen vill ha i ombildning? Låter inte som ngt att jubla över...

fattar inte heller såvida inte det är värderingen som blir grunden för ombildningen

Tråkigt för dig Pluggen.. :mad:
Jag skulle frågasätta rejält och försöka förhandla mig fram en bättre lösning än utgångsläget för allt strul som varit på vägen.. :)
Sen är ju jag säljare för den delen också.. :tummenupp
Och vi säljare är alltid oseriösa säger mina kunder.

Nä, det var inte mycket annat att göra än att tacka nej till det jobbet...:( Känns det inte bra så måste man lyssna på sin gut-feeling, så enkelt är det... Dessutom så känns det inte så seriöst att det ska ta över en vecka att faxa över några jeffla papper..:(:( Men det känns inte roligt just nu...:(:död

fattar inte heller såvida inte det är värderingen som blir grunden för ombildningen

Betyder väl att lyan blir 350K billigare,,,:)

Nä, det var inte mycket annat att göra än att tacka nej till det jobbet...:( Känns det inte bra så måste man lyssna på sin gut-feeling, så enkelt är det... Dessutom så känns det inte så seriöst att det ska ta över en vecka att faxa över några jeffla papper..:(:( Men det känns inte roligt just nu...:(:död

Usch va tråkigt, men kanske bättre än att upptäcka det när du har varit anställd ett par månader......

Last edited:
Usch va tråkigt, men kanske bättre än att upptäcka det när du har varit anställd ett par månader......

Jo, det var ungefär så jag tänkte... Om det krånglar med att få fram ett anställningsbevis, vad blir nästa grej? Lönen? Anställningsformen? Det går bara inte att ta ett jobb med det utgångsläget...:(:(:död Trist, för jag ville verkligen att det skulle funka...:(

Jo, det var ungefär så jag tänkte... Om det krånglar med att få fram ett anställningsbevis, vad blir nästa grej? Lönen? Anställningsformen? Det går bara inte att ta ett jobb med det utgångsläget...:(:(:död Trist, för jag ville verkligen att det skulle funka...:(

NU vet du ju åtminstone att du kan få ett nytt jobb, så de e väl bara att bryta ihop och komma igen....:krama

Gooooooooood moooooooooorning... :D
Typ nästan fredag... :D

:krama :krama

Last edited:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees...snart MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG...:rockafett

hann du säga ngt till gamla dagiset också el ??

Last edited:

Nej, du har så rätt i det.. Kan nog bli mer strul om de inte lyckas hantera en faxapparat som nästan är utdöd hos folk äns.

God Morgon på er alla förresten..
Snart MÅNDAG igen!!!:yoparty
Och i V6 brassar man upp med kunder och brassar snöskoter i Sälen,, ska bli kul som sjutton.. :banana:tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna