Skriv-vad-du-vill-tråden

[YOUTUBE-ID]mizJ0C-tXyk[/YOUTUBE-ID]

HAHAHAHAHAHAHAH dom var inte kloka fastbikes killarna..:rofl :rofl

JAG beställde kläder........faktiskt!

Kläder och kläder.. Jag vet inte om jag skulle kalla vad du beställde för kläder. Tror din man kommer bli någotsånär överraskad när du, efter år av "älskling, kan du inte rida mig?" kommer dragandes med den här:

blackstallion.jpg

Ett tips dock... Om du ska använda en latexoutfit, ät inget innan som s.a.s. får magen att gå igång; det är jävligt lufttätt. Polaren gjorde just det misstaget, käkade bruna bönor och fläsk innan han drog på sig overallen. Resultatet? Så här ser det ut när man har lagt en brakare iklädd en gimpsuit:

funny_picture.jpg

:(

Last edited:
Kläder och kläder.. Jag vet inte om jag skulle kalla vad du beställde för kläder. Tror din man kommer bli någotsånär överraskad när du, efter år av "älskling, kan du inte rida mig?" kommer dragandes med den här:

blackstallion.jpg

Ett tips dock... Om du ska använda en latexoutfit, ät inget innan som s.a.s. får magen att gå igång; det är jävligt lufttätt. Polaren gjorde just det misstaget, käkade bruna bönor och fläsk innan han drog på sig overallen. Resultatet? Så här ser det ut när man har lagt en brakare iklädd en gimpsuit:

funny_picture.jpg

:(

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH...:rofl :rofl

jag vet en här i tråden som nog omgående kommer köpa den där latex dräktet till sin respektive...:rofl :rofl :rofl

Tror inte din fru skulle tända på dig i nån av ovanstående outfits.. Men det klart.. Det blir väl inte så mycket värre heller så... :skrattaåt

100_Latex_Amour_Corset_Latex_Rubber_Gummi_Anzug_Zentai_Catsuit_Bustier_Bondage_Corset_Garter_Set_LXHLF024.jpg

Bara att passa på, de har visst rea nu..

Btw, ska det där verkligen stavas med ett "W"? :va

Finns det ingen vänlig liten själ som har ett garage eller en garageplats ledig på Stora Essingen, Östermalm eller Lidingö?
Får inte plats med en hoj till i garaget och jag vill köpa en till :D

Finns det ingen vänlig liten själ som har ett garage eller en garageplats ledig på Stora Essingen, Östermalm eller Lidingö?
Får inte plats med en hoj till i garaget och jag vill köpa en till :D

Men vaffan. Ring om du behöver garageplats på Lidingö istället. Det kan vi nog lösa på något sätt. :tummenupp

gääääääääääääääsp...kaffe....lördag...

3v to D-day...grymt

Tjoho! Bra man har mobilen på när Tomas ska ringa och boka in nästa körlektion... :näsblod
Fickkrypköra (nähä?!) och öva inbromsningar idag. Bromsningarna gick jättebra sålänge jag inte försökte köra fortare än 70. Vid 4k varv på 2an och 3an ville hojen inte ge mer så kom aldrig upp i 90. :va Fick byta hoj med en av de andra tjejerna och hon tyckte det var helt okej eftersom hon ändå inte gillade att köra så fort. :)
På måndag ska uppkörningen bokas! Och fick order att inte tala om för brorsan när den blir... :D Varför sa han inte.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!