Skriv-vad-du-vill-tråden

Danmark suger..jag trodde länge att Frankrike var ett av dom länderna som låg högt upp på listan " vi är ljusår efter alla andra i utveckling "

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..nu har vi en vinnare..klockren vinnare...DANMARK..sitter i taxin och ska pröjsa..

langar fram mastercardet...neee vi tar inte mastercard..neeehe langar fram visa kortet..neee vi tar inte visa heller...

Va feeeeeeeeeen tar ni då ??? tar ni betalt med kor och getter ??

Neee vi tar bara Dankort..:mad::mad::huvet:huvet:huvet

Jahaaa..då knallar vi in på hotellet och ser om vi kan ta det via deras betalsystem..nee dom tar inte heller mastercard el visa just nu...

jaha vad gör man dåra..??
Jo säger dom på hotellet..du får gå till en haeveautomat och plocka ut kontanter då...:huvet:huvet:huvet

taxi gubben bara suckar...

djääävla skitland...

Nicotin är en bitter gubbe som inte tycker om wienerbröd och jugoslaviska fruntimmer!

apapap..din djäkla illegala invandrare...älskar wienerbröd..brudarna vette fan..e det dom med mycket hår på överläppen och ser ut som anabola knaprande gubbar ???

Nu Jefvlar! Nu har jag inte mindre än tre körlektioner nästa vecka och en till veckan därpå! Har inget jobb efter fredag (var dock på intervju hos UPS idag) så passar på när jag inte har nåt jobb som stoppar mej. Hoppas att det inte ska ta så många lektioner. Känns själv som att det är krypkörningen som håller mej tillbaka för annars har jag klarat all bankörning utan större bekymmer plus att jag inte tror varesej stadstrafik eller landsvägskörning ska vara några större bekymmer. Eller är det såmycket annorlunda förutom att man åker på två hjul och inte fyra plus att man får ha något större uppsikt efter stolpskott i plåtlådor? :näsblod

Nu Jefvlar! Nu har jag inte mindre än tre körlektioner nästa vecka och en till veckan därpå! Har inget jobb efter fredag (var dock på intervju hos UPS idag) så passar på när jag inte har nåt jobb som stoppar mej. Hoppas att det inte ska ta så många lektioner. Känns själv som att det är krypkörningen som håller mej tillbaka för annars har jag klarat all bankörning utan större bekymmer plus att jag inte tror varesej stadstrafik eller landsvägskörning ska vara några större bekymmer. Eller är det såmycket annorlunda förutom att man åker på två hjul och inte fyra plus att man får ha något större uppsikt efter stolpskott i plåtlådor? :näsblod

säg hej till PippiT om du ska böra jobba på UPS i sumpan, hon jobbar i receptionen där och jag springer där för jämnan också då UPS är en av våra kunder :)

Börja gråta när jag snor blondinerna från dig din betongdjungelwannabe :mad:

Fi fan, en pormask axar ju fortare än du !
Har redan snott den bästa av dom.
Du kan ta resten, jag inte vilja ha....:glömdet

Gooooooooooood moooooooooorning...

Inte så många dagar kvar till måndag nu va???
Mohahahaaaaa :totaltdumihuvudetiblandja

Go´moooorroon!! :)

Idag kommer jag inte ens ihåg att jag har stängt av alarmet på mobilen......TUR man har en safety med en gammal klockradio...... :)

Go´moooorroon!! :)

Idag kommer jag inte ens ihåg att jag har stängt av alarmet på mobilen......TUR man har en safety med en gammal klockradio...... :)

Morrn på dig, hade du inte verkat så busy hela tiden med annat folk igår så hade vi hälsat... Men du verkade som sagt busy aaaalllll the taaaajm.
Jag var i alla fall den smått vilsne skitsnackarn med potatisarna igår. :yoparty

Stämmer... Fast somliga förväxlade tydligen hojonsdag med syjunta-torsdag igår. ;)

Asså jag hade fullt upp heeeeeeeeela långa dagen igår... :(
Fattar verkligen inte hur i helvete det kan saknas så många timmar på mina dygn... Vart tar de lixom vägen??????????

Citerar Thygod från FB "sitter här och lyssnar på hönpanelen". ;)

Ja men va fan.. Stryk ska han ha..
Jag jobbade faktiskt med Bambis naglar medans han bara satt i soffan o gjorde inget...

Okejokej.. Han lagade mat först iofs.. Som förresten var grymt god.. :)
Tack för maten Thyg0d.. :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...