Skriv-vad-du-vill-tråden

Vilken jävla skitdag det här har varit, först har jag haft ont i skallen hela dan,:mad: sen kom jag inte iväg från jobbet i tid för att komma till Rörken innan västarna tog slut...:huvet :huvet Det blev iallafall billigt:rolleyes: Sen när jag kom hem fick jag den geniala idén att frosta av kylskåpet(!) Med det strålande resultatet att jag skållade högra armen.:huvet :huvet :huvet Men jag fick åtminstone loss tidernas jävla isklump.:gnissla

Last edited:
Vilken jävla skitdag det här har varit, först har jag haft ont i skallen hela dan,:mad: sen kom jag inte iväg från jobbet i tid för att komma till Rörken innan västarna tog slut...:huvet :huvet Det blev iallafall billigt:rolleyes: Sen när jag kom hem fick jag den geniala idén att frosta av kylskåpet(!) Med det strålande resultatet att jag skållade högra armen.:huvet :huvet :huvet Men jag fick åtminstone loss tidernas jävla isklump.:gnissla

Hellre is i magen
Än säd i brallan !

Min nya fina hjälm som jag hämtade igår!

Du har gjort det som jag planerat göra själv hur länge som helst, utan att komma till skott. Dock har jag ju andra favoriter som du vet :) Skitsnyggt :tummenupp

Vi får ta den där turen som vi pratat om. Den till LäkerolArenan när det är dags för mina grabbar att hälsa på :)

Du har gjort det som jag planerat göra själv hur länge som helst, utan att komma till skott. Dock har jag ju andra favoriter som du vet :) Skitsnyggt :tummenupp

Vi får ta den där turen som vi pratat om. Den till LäkerolArenan när det är dags för mina grabbar att hälsa på :)

Den turen ser ja´g framemot, helst en lördagsmatch så vi kan stanna kvar och göra stan!!!

Se till att lacka hjälm nu!

:va ja då ska man i väg och tjäna för sittuppehälle, men vart är alla människor ??

I dag hade jag tur!

Va ute och burna lite från Väsby ut mot Almunge på rakan innan Kimsta gasar jag ut ordentligt. När jag sen svänger av mot Kimsta står farbror blå där!
:D puhh

//Dafe

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8