Skriv-vad-du-vill-tråden

inte ett enda inlägg från pluggo på länge....fast han verkar vända papper och toarullar så snabbt att det blåser ända hit :fakta

har helt enkelt bestämt sig för att sätta lite fart idag så han faktiskt får ngt gjort idag ??

Neee inte våran plugg inte..han sover nog sin middag i ett hörn av hangaren as we speak :rofl :rofl

Nä, det är klart att det inte blir några inlägg när det inte finns någon att spamma mot...

Men varför i helvede skulle jag jobba när jag är på jobbet?!

Nä, det är klart att det inte blir några inlägg när det inte finns någon att spamma mot...

Men andra måste slita eller? :mad: Kommer för jefvulen drömma mardrömmar om kebab som jagar mej åkandes på en brödskiva och kastar bearnaisesås efter mej och jag kommer inte undan för jag halkar runt på massa is. :huvet

Men andra måste slita eller? :mad: Kommer för jefvulen drömma mardrömmar om kebab som jagar mej åkandes på en brödskiva och kastar bearnaisesås efter mej och jag kommer inte undan för jag halkar runt på massa is. :huvet

Fan, precis som "Inception"..

Hoppas det gick bra för dig som vi lämna av. Håller tummarna att DT:n inte visade någon blödning och att du snart är på fötter igen. Inga namn nämda enligt sekretesslagen men läser du detta så har du min:tummenupp.

Last edited:

det är den eviga frågan...ska man el ska man inte jobba på jobbet...:rofl

jag trodde det var dig jag såg ligga och sola vid norra landningsbanan när vi landade idag...:fakta

Sedan finns det ju dom som är på utbildning när dom är lediga.
På "jobbet" fast ej närvarande... :rolleyes:

:D
Borde jag känna mig träffad här eller ska jag helt enkelt bara :glömdet ? :va

B. Londie inside :tuttar

Vad gäller att tjänstgöra eller jobba, skit samma, bidraget är detsamma oavsett. Frågan är om det är värt att återgå till privat sektor, jag kanske får ännu mer att göra då? Ve och fasa. Muppa sig är ingen lättsam sysselsättning. :gnissla Ses på andra sidan helvetet. :död Spammandet är sällsynt numera. Skönt va?!? :näsblod

Något! ;) Mest nöjd när hon fick reda på att vi drar på lördag! :)

Impad över att storjunis kunde hålla sig från att berätta! ;)

Lite? Toknöjd!!! :) Blir toppen!!

:tummenupp Bra de.
Jag hoppas ni får kanonväder där nere nu och massa kul.
(se bara till att dom inte shopar ihjäl sig ;))

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...