Skriv-vad-du-vill-tråden

Om inte annat kan hon ju behöva Tarzan som kan svinga i lianen när han ska svinga Kakan över bilar som anfaller. :mattias

Eller menar du att Kakan ska svinga i Tarzans lian? :va :rodnar :gnissla :tuttar

Nu hoppas jag då att de är hojen som svingar sig när de kommer duma bilar å vill köra på mej.
Men jag tror inte jag ska svinga i nån lian :rolleyes: :tungan :arsele

Sådär ja, skrivit kontrakt på lägenheten. Tillträde 1a september. Lyckades att köpa loss två snygga bokhyllor av lägenhetssäljaren till ett mycket förmångligt pris!

Sådär ja, skrivit kontrakt på lägenheten. Tillträde 1a september. Lyckades att köpa loss två snygga bokhyllor av lägenhetssäljaren till ett mycket förmångligt pris!

:tummenupp grattis :)
Kul att du lyckades köpa några bokhyllor också :)

Det är DYRT att gå på Gröna Lund en hel familj......hittar inga fiffiga rabatter med alla dessa kort man har överallt heller......det är väl bara att bita i det sura äpplet imorgon om det är bra väder........:huvet

Japp, då var måndan över snart & på onsdag blir det åka av till Halmstad. Fan va gött det ska bli med lite semester med härligt folk.

SKÅL allesammans!!!!

Det suger att inte kunna sova...

Ja ha, jävla sugväder är det också.
Piss

Själv är man ledig i en vecka utan att ha tagit semester... HAHA...
Skönt med ledigt...
Semester kommer i augusti sen... :D

Tja jag var ju ledig i en månad utan att ha tagit semester!

Åååå vad coool min lägenhet kommer att bli!!

Hehe. Jo visst... Men nu är inte jag sjuk utan bara planerad ledig på schemat...

Om du behöver hjälp med att måla fönsterlister el liknande så finns jag till ditt förfogande...
*kram*

Hehe. Jo visst... Men nu är inte jag sjuk utan bara planerad ledig på schemat...

Om du behöver hjälp med att måla fönsterlister el liknande så finns jag till ditt förfogande...
*kram*

Fönsterlister? Kanske, men taklister, lägga golv, tapetsera riva kök....

Sugen att hjälpa till.....

Ta vara på ledigheten på måndag kommer jag och stör lugnet....:D

Om inte annat kan hon ju behöva Tarzan som kan svinga i lianen när han ska svinga Kakan över bilar som anfaller. :mattias

Eller menar du att Kakan ska svinga i Tarzans lian? :va :rodnar :gnissla :tuttar

:hihi fri tolkning

Men hon kan behöva något som lyfter när hon inte klarar det själv .

:fattartil Hon får väll kalla den JAS eller Gripen så är det ju större chans att den lyften och skulle den kraschar så är hon ju van :D

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna