Skriv-vad-du-vill-tråden

Känns som det var en dum ide att läsa igenom de senaste inläggen innan man går och kramar kudde.

Iochförsig är jag van vid bisarra drömmar... Natti.

Idag vare nån som tyckte att det var kul att dra igång hela armékåren på gården utanför klockan 09.01 :tummenupp
Alltid trevligt att vakna till trummor och trumpeter! :D Frugan var lagom nöjd, men jag klagar inte :) Östermalm is tha shit! :yoparty

Sen har de ju övat non-stop kl 09.01 - 14.00, tror de har lunch nu...

Nä, fortsätta städa lägenheten kanske!

Fan idag känner jag mig på topp! Trots en massa liv utanför och tråkgöra hemma så känns livet underbart ändå! :tummenupp
Så till alla andra lördagsälskare!

HA EN BRA DAG!

Precis varit ute o rastat köparen av min CB, lite blöta blev vi men det blev en trevlig tur iaf på drygt en timma. Visade han wackssholmsvägen-berga-brottby-täby-sthlm och bara de kruviga partierna. Kändes hur bra som helst inget stressförsökahängapåojnugårdetraktfram eller försök till tokiga omkörningar :tummenupp

Precis varit ute o rastat köparen av min CB, lite blöta blev vi men det blev en trevlig tur iaf på drygt en timma. Visade han wackssholmsvägen-berga-brottby-täby-sthlm och bara de kruviga partierna. Kändes hur bra som helst inget stressförsökahängapåojnugårdetraktfram eller försök till tokiga omkörningar :tummenupp

Jaha och inget besök fick man? :-(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...