Skriv-vad-du-vill-tråden

Igår körde jag hoj för första gången sedan min olycka. Vaknade vid 0400 i morse av en ohygglig smärta i armen. Just nu funderar jag över om det var värt det.....:tummenner
 
Ajajaj Izah... Inte bra det där...
Men det går med stor sannolikhet över snart igen...
Det gör ont i början ju... :(

Kul att ses en liten snabbis igår... Hihi. Ni såg lite förvånade ut... Hihi
 
Ajajaj Izah... Inte bra det där...
Men det går med stor sannolikhet över snart igen...
Det gör ont i början ju... :(

Kul att ses en liten snabbis igår... Hihi. Ni såg lite förvånade ut... Hihi

Just nu känns det för jävligt klockan 1000 å jag har maxat ut på smärtstillande och fortfarande skitont.:mad: :arsele :huvet

I går ja, vad e oddset för det mötet egentligen.....:va
 
Ja det var lite knasigt... Haha. när bihanget sa att det där måste varit Kakan sa jag bara neeej hon kör ju inte just nu... *skratt*
Så fel man kan ha... :P
 
Ja det var lite knasigt... Haha. när bihanget sa att det där måste varit Kakan sa jag bara neeej hon kör ju inte just nu... *skratt*
Så fel man kan ha... :P

:nicka jag överraskar ofta bara ni som aldrig redigt hänger med på de tillfällena bara :tungan :lol

Ta bara när jag vart påkörd ssssuuuuppprrriiicccceee
(:rolleyes: jo jag har dåligt sinne för humor, :va kan man skylla på att man blive påkörd :lol)

De va ju ingen lågoddsare direkt..........:D

:) mmm nä jag hade en logik för de där men den försvann lika fort som den dök upp :lol
 
Last edited:
SNART så går jag på fem veckors semester :-D
 
Har glömt tacka dig Kakan för den übersupergoda sockerkakan i onsdags! :yoparty

Fan vad roligt det var att trilla förbi Donken då, var aslänge sen jag var där och snackade skit med somliga. :) Najs najs!
 
Last edited:
Så du blev några tusenlappar fattigare idag ser jag Grattis :D

När jag kom hem väntade en räkning från SMC så nu ska man köra på Knutstorp den 11/8 :yoparty

:tummenupp japp fast 1000 fick jag behålla då bakdäcket var sletet. Så jag måste skaffa nytt rätt omgående :näsblod

Aha kul för dej, grattis :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top