Skriv-vad-du-vill-tråden

Har inte tid i skrivande stund, dessvärre. Fast i Sthlm åtminstone nästa vecka ut. Du då, ska du ner?

Trist! Jag har planerat att åka antingen Juli eller Augusti... Är ju första året på sporthoj, så jag vill hinna lära känna hojjen lite mer innan jag åker ner (har ännu bara kunnat åka ut 4ggr...). Men väl på bana så ska jag definitivt lära mig!
Gruppchefen jag hade i Kosovo bor i Roma å är själv sporthojsåkare så att det blir av är ingen diskussion :)
Tidigare kört Gotland Ring med S4an jag hade, roligaste banan i Sverige med bil, så de e väl ingen diskussion på hoj hellerP :yoparty

Jo visst faen gör den det... :hållertummarnaatttoppenhåller
Blir det fint i helgen så kanske vi tar och dyker ner men vi skriker till innan!

Kommer ni på lördag så får ni se en grävmaskin i full fart, det ska bli lite planare på tomten då. Kom på Söndag så ska jag kunna erbjuda en skottkärra + spade och en kopp kaffe eller två. Då ska matjorden läggas ut.. :yoparty:D

Skämt o sido. Hör av er om ni ska ut och åka och vill glida förbi i helgen. ;)

Sitter här med min 2h gamla son Gustav i famnen. :)

Total lycka! :yoparty

GRATTIS!!
Hoppas hela familjen mår bra efter proceduren.

Sitta med ett nyfött barn i famnen är en skön känsla. :tummenupp

Last edited:

Gratulerar!
Allt bra med barn och mams?

Kommer ni på lördag så får ni se en grävmaskin i full fart, det ska bli lite planare på tomten då. Kom på Söndag så ska jag kunna erbjuda en skottkärra + spade och en kopp kaffe eller två. Då ska matjorden läggas ut.. :yoparty:D

Skämt o sido. Hör av er om ni ska ut och åka och vill glida förbi i helgen. ;)

Du menar att det är lite körigt i helgen?? :)
Vi skriker till, ser dock ut som om Söndag är ett
hett tips då det ska regna på lördag...:(

Du menar att det är lite körigt i helgen?? :)
Vi skriker till, ser dock ut som om Söndag är ett
hett tips då det ska regna på lördag...:(

Aldrig körigt när ni kommer,, bara att komma förbi. :yoparty
Ring innan så vi är hemma, grabben har ju fussball träning på Söndagen också.

GRATTIS!!

Trist! Jag har planerat att åka antingen Juli eller Augusti... Är ju första året på sporthoj, så jag vill hinna lära känna hojjen lite mer innan jag åker ner (har ännu bara kunnat åka ut 4ggr...). Men väl på bana så ska jag definitivt lära mig!
Gruppchefen jag hade i Kosovo bor i Roma å är själv sporthojsåkare så att det blir av är ingen diskussion :)
Tidigare kört Gotland Ring med S4an jag hade, roligaste banan i Sverige med bil, så de e väl ingen diskussion på hoj hellerP :yoparty

Jag drar förmodligen ner och kör ringen i augusti; du får hojta till om du bokar. :tummenupp

Tack för gratulationerna... allt är bra med alla inblandade, just nu väntar vi på läkarkollen bara sen pyser vi hem. Skönare att vara i hemmets lugna vrå. :)

Eller som barnmorskan här på pat.hotellet sa "Du verkar ju oförskämt pigg... men det är klart, man får ha det lätt också" :)

Idag har jag hittills:
  • Testat alla 8 miljoner pennor i mitt skrivbord och sorterat ut de som inte funkar. Nu har jag bara 7 miljoner kvar.
  • Tittat på Stargate Atlantis.
  • Svurit över långsamt nät.

Den stora frågan är vad jag ska göra resten av dagen. Brorsan sa nånting om att åka till Uppsala men är en hantverkar här och bara jag hemma så måste vara kvar. :rolleyes:

Jag drar förmodligen ner och kör ringen i augusti; du får hojta till om du bokar. :tummenupp

Låter bra det! Desamma btw. ifall jag inte fått arslet ur vagnen...
Tänkte försöka mig på å haka på nån utav era lite lugnare turer norröver här i Juni för att få känna lite mer på å svänga - har hört att det är bra å kunna :tungan Men framförallt få lite mer mil på två hjul :tummenupp

Låter bra det! Desamma btw. ifall jag inte fått arslet ur vagnen...
Tänkte försöka mig på å haka på nån utav era lite lugnare turer norröver här i Juni för att få känna lite mer på å svänga - har hört att det är bra å kunna :tungan Men framförallt få lite mer mil på två hjul :tummenupp

Du är varmt välkommen. :tummenupp

Du är varmt välkommen. :tummenupp

Tackar! :tummenupp Du får väl hojta till om du ser nån vilsen tomte på en K2 Gixxer med kolfiberhjälm (eventuellt med TEAM NR tröjja om det är skinnställ under :P)

Ere bara jag som har förbenat tråkigt..? Jag har iaf. kommit till insikt med att det skulle bli mycket mer båge åka om jag hade hojjen här på östermalm istället för solna :rolleyes: (ingen som har någon liten plats över........) Har redan frågat i garage tråden utan lycka:död

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck