Skriv-vad-du-vill-tråden

Men va i helvete! Det finns ju för fan ANDRA ställen att bygga på än Barkarby/Tullinge och andra nedlagda förband...:mad::huvet

I Järfälla lär det inte finnas många grönområden kvar när dom är klara här.. dom bygger/ska bygga här så inihlvt närmsta 10 åren...
Attraktiv kommun och höga bostadspriser.. Tror att kommunen satsar på att bli nösta solna/sumpan/lidingö/täby..

I Järfälla lär det inte finnas många grönområden kvar när dom är klara här.. dom bygger/ska bygga här så inihlvt närmsta 10 åren...
Attraktiv kommun och höga bostadspriser.. Tror att kommunen satsar på att bli nösta solna/sumpan/lidingö/täby..

Jag vet inte hur det är i Solna och Sumpan, men i Täby och Lidingö så finns det ju grönområden... Jag blir bara så förbannad på detta hysteriska byggande när det prompt ska byggas bostäder just HÄR, trots att kommunen är obebyggd i övrigt! Det jävliga i resonemanget är ju att då måste ALLA andra flytta på sig, ska det då inte finnas plats för folk som inte håller på med innebandy/fotboll/moderatbandy/whatever? På Barkarby så finns/fanns det 1 skjutklubb, 1 flygklubb utöver alla event som hölls/hålls där...:huvet:mad: Ännu värre var det att stänga Tullinge:mad::mad::huvet

Godmorgon på er.
Lite seg i kroppen idag men det är nog dels pga allt promenerande i skinnställ igår mellan hojar och allt vad det var samt pollenskiten.

Det kan ju inte kosta mer än vad en ny kylare kostar... 5500:- plus moms.

Har i alla fall ringt och kollat och han jobbar bara den här veckan sen tar han semester... så ikväll demonteras kylaren för att köra dit med den imorgon.

Man kan ju tycka det... :D

annars måste det finnas billiga kylare på ebay...
Köpte själv en komplett topp med ventiler, kammar, kedja osv osv osv
för 3600 ink frakt, moms och tull...
mycket ska iofs inte användas, kamkedjan t.ex. men ändå..
rätt billigt...

Kunde börjat bättre! :mad: Svar från rekryteringsgruppen. Har ingenting åt mej just nu men de behåller min ansökan om nånting dyker upp i sommar. :/

Sällan en dag börjar bra om väckarklockan ringer... :gnissla

Fast det brukar ändå lösa sig så det gör det nog för dig med. Bara att spamma vidare med ansökningar!

Man kan ju tycka det... :D

annars måste det finnas billiga kylare på ebay...
Köpte själv en komplett topp med ventiler, kammar, kedja osv osv osv
för 3600 ink frakt, moms och tull...
mycket ska iofs inte användas, kamkedjan t.ex. men ändå..
rätt billigt...

Har sökt men hittar inte någon... eller nja, hittade en men den var minst sagt krokig.

Äsch, blir nog bra med Aero-Svets.

Måste vara därför mina dagar brukar kännas så bra då... eftersom jag aldrig väcks av väckarklocka. :)

Last edited:

Fast det brukar ändå lösa sig så det gör det nog för dig med. Bara att spamma vidare med ansökningar!

Japp. :) Väntar svar från två andra ställen och ska till Schenker imorrn och tjejen jag pratade med där lät väldigt positiv. Har ytterligare ett ställe jag borde ringa till dessutom. Jobb kommer det vilket fall som heklst inte finnas brist av i mitt område! :)

Har sökt men hittar inte någon... eller nja, hittade en men den var minst sagt krokig.

Äsch, blir nog bra med Aero-Svets.

Aero-Svets brukar hamna på en tusing ungefär sa han.
En beggad hos Bike i trollhättan går på 2 tusingar...

Så imorrn blir det till att åka med kylarn till Vällingby.

Lite olyckligt med annonserna faktiskt då de senare har sänkt priset till 140:- (110:- om du är SMC-medlem) samt gratis parkering... i alla fall för oss. :)

I mina ögon ett mycket prisvärt event som jag kommer supporta så länge det går... dock vart det inget hojköp idag men det kommer senare. :) Vet i alla fall att om jag vinner på lotto (stort) så blir det en BMW S1000RR, annars ligger CBR600RR samt (fy på mig) Gixxer 750 bra till.

:tummenupp Bra att de tänkte om lite på priset för att komma in.

:) man kan alltid ha drömmar ;)

Japp. :) Väntar svar från två andra ställen och ska till Schenker imorrn och tjejen jag pratade med där lät väldigt positiv. Har ytterligare ett ställe jag borde ringa till dessutom. Jobb kommer det vilket fall som heklst inte finnas brist av i mitt område! :)

Vad är de för kneg du är ute efter? jag kanske kan fixa ett tillsvidare som lite allt i allo på lager via rekruteringsgruppen...

Vad är de för kneg du är ute efter? jag kanske kan fixa ett tillsvidare som lite allt i allo på lager via rekruteringsgruppen...

Just nu är jag ute efter ett jobb. För att vara mer specifik: ett som ger pengar.
Vad är det för nåt? Låter intressant. :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025