Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Tjenare tjenare.... varför är det bra väder på en tisdag men varning för snö på hoj-åkar-onsdag för???? HATA VÄDRET

Äntligen har man nytta av brorsans PR-jobb; friplåt till MC Live. Redan signat upp för provkörning av allt möjligt roligt.. :yoparty

Hojen påställd.
Försäkringen 500 kr billigare i månaden i år.
Hojen gick igenom besiktningen med blankt papper.

Life is good :)

Tjenare tjenare.... varför är det bra väder på en tisdag men varning för snö på hoj-åkar-onsdag för???? HATA VÄDRET

:hållamed
Blev lite kyligt mot slutet av lektionen förra veckan så imorrnkväll är det väl nästan risk för frostskador. Hittat mitt underställ nu men lär dra på nånting varmare än så. Tror det ska finnas en fleecetröja på vinden... :gnissla

:hållamed
Blev lite kyligt mot slutet av lektionen förra veckan så imorrnkväll är det väl nästan risk för frostskador. Hittat mitt underställ nu men lär dra på nånting varmare än så. Tror det ska finnas en fleecetröja på vinden... :gnissla

:D inte gnälla nu, du kommer ändå köra tills istapparna hänger ur näsan på dej ;)

Halvvägs! Var nog rekord i trötthet när klockan ringde i morse... tur att det finns nån som kan släpa upp en :D

mooooooooooooorning... :D

Ledig idag... O vad ser man ute??? Skitväder...
*suck*

Inte så farligt faktiskt...hade bara en tjock tröja under.

Jag har kört i ur och skur de senaste veckorna och jag måste erkänna att jag varit lite frussen ibland men över lag så har det varit ok.

Tänkte hoja imorgon men som de ser ut nu blire inge förren i juli... OM jag kommer hem då...

Dumma vulkan....

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...