Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooooood mooooooooooooorning... haha...
Idag är det inte en bra måndag...

Det är måndag och jag har redan lyckats idiotförklara en j-a besserwisser-kollega, fast det var bara orden som tillsammans kunde tolkas som det, var och en för sig var de ljuva och väna. Man kan säga nästan vad som helst om man inleder med "Jag tycker..." :rofl

Vilken underbar start på måndagen. :va

Det är måndag och jag har redan lyckats idiotförklara en j-a besserwisser-kollega, fast det var bara orden som tillsammans kunde tolkas som det, var och en för sig var de ljuva och väna. Man kan säga nästan vad som helst om man inleder med "Jag tycker..." :rofl

Vilken underbar start på måndagen. :va

Min personliga uppfattning är .........:tummenupp

:krama

vad har hänt tjejen?:krama

Fullt upp från innan man ens kommit till jobbet är vad som hänt.. Knasigt..
Man vaknade fortare än fort utan kaffe då det vid ankomst tjöt brandlarm o skit... *asg*

Men annars är det luuuuuuuuugnt... haha

Tjenare tjenare.

Tröttare än tröttast är jag idag... sovit ganska oroligt inatt då lillkillen hade nästan 40 graders feber igår när han somnade.

Men men, dagen vart bättre när jag nu på lunchen fick en kram av Thyg0ds fruga... he he

Tjenare tjenare.

Tröttare än tröttast är jag idag... sovit ganska oroligt inatt då lillkillen hade nästan 40 graders feber igår när han somnade.

Men men, dagen vart bättre när jag nu på lunchen fick en kram av Thyg0ds fruga... he he

ooooh.. skojsigt.. Bättre nu???

Jo jag hörde det.. *asg* Tafsade tydligen loss som faen... :hihi

:D God morgon gott folk, värst vad nogra är negativa när de är måndag då :) kan inte säga annat än den är bra för jag är ledig och kan nu ge mej ut i de otroligt gråa vädret :D

:va jultalibanen är de okej att inhandla julmust nu och dricka på söndag ;)

::va jultalibanen är de okej att inhandla julmust nu och dricka på söndag ;)

På söndag är det fritt fram! Handla nu så är den väl kyld till på söndag. *MUMS* :)

(själv handlar jag på fredag och om det är någon som är sugen på nybakta lussebullar på söndag kväll, är det bara att ramla förbi. Kommer hem vid 16-17 och bullarna är nog klara framåt 19-tiden)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman