Skriv-vad-du-vill-tråden

Ska kolla vad som händer om jag börjar kalla damen för Migrän.:D

(1000 kapellpoäng)

Damen skulle inte bli glad med tanke på att det är migrän det handlar om. D:
Ännu roligare med tanke på att jag just kom på att jag har en medicin mot migrän som ska tas vid första tecknet på migrän och jag har redan tagit två treo. Tanten i kassan på Apoteket sa att man inte kan ta den medecinen och treo tillsammans. Funderar på om man blir rolig eller om det faktiskt är farligt om man gör det... Avstår dock från att prova. :p

Äntligen Fredag! :yoparty

Dvs bara 2 dagar kvar till Måndag, Måndag,Måndag, Måndag..

:kulspruta

Damen skulle inte bli glad med tanke på att det är migrän det handlar om. D:
Ännu roligare med tanke på att jag just kom på att jag har en medicin mot migrän som ska tas vid första tecknet på migrän och jag har redan tagit två treo. Tanten i kassan på Apoteket sa att man inte kan ta den medecinen och treo tillsammans. Funderar på om man blir rolig eller om det faktiskt är farligt om man gör det... Avstår dock från att prova. :p

Bara ringa apoteket eller vårdguiden och fråga, de vet.

Bombmatta,, är det som en Bombrepa?? :D
Retar någon/något kopiöst och det går fort, och det är roligt?
För länge se'n (men efter att jag fyllt 4 år), hade vi en kille i herrlaget som lade vad han kallade för bombmattor till sina lagkamrater. Han såg till att vara bland de första som kom till omklädningsrummet och så satte han sig och sket, men spolade inte. Den första som kom in på toaletten efter honom var den som blev bombad och han låg och vred sig av skratt på golvet och gapade: "Det var du som fick den!" :va

Behöver jag säga att han var målvakt? :rolleyes:

:död

Tack!
Det blev en übergrande våning på hela 36 kvm i g:a Råsunda. Djurgårdsflaggan får nog bara hänga ute under hockeysäsongen :näsblod

Vilken MC-klubb i sthlm har skönt, avslappnat folk som inte måste köra snabbast?
Söker ingen custom-klubb lr dyligt utan mer typ blandat sporthoj/supermoto/offroad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT