skriv mer! :)

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Bor ju så gott som på sh just. Känns som man har läst igenom precis varenda rolig tråd nu. så, nu får ni ta och sätta lite fart med skrivandet ialla trådar så jag får lite mera att göra :)

HumAnyt skrev:
Bor ju så gott som på sh just. Känns som man har läst igenom precis varenda rolig tråd nu. så, nu får ni ta och sätta lite fart med skrivandet ialla trådar så jag får lite mera att göra :)

Annars får du starta egna trådar som väcker till intresse och debatt, inte förvänta dig att andra skall göra "grovjobbet!" :7peta :tummenupp

sporTlovEr skrev:
Annars får du starta egna trådar som väcker till intresse och debatt, inte förvänta dig att andra skall göra "grovjobbet!" :7peta :tummenupp

AMEN :Bugar

sporTlovEr skrev:

Har ju slut på idér, men annars är väl det precis det jag gjort nu :)

HumAnyt skrev:

Va fan skaffa dig ett jobb!! :tungan

Dreas skrev:
Va fan skaffa dig ett jobb!! :tungan

Jobbar ju! har till och med två jobb. Kör taxi idag, men inget att göra just nu, så då sitter jag här istället.

HumAnyt skrev:

HEJ O HÅÅ, OJ VAD DET GÅR - VRID PÅ RULLEN SÅ KUKEN STÅR.

Duger den? :yoparty

HumAnyt skrev:
Jobbar ju! har till och med två jobb. Kör taxi idag, men inget att göra just nu, så då sitter jag här istället.

Å fan...i viken stad kör du?

HumAnyt skrev:

Ett virus kallat Arbete
Ett nytt virus som kallas "arbete" är i omlopp. Om du mottar någon form av "arbete", antingen via e-post, Internet eller helt enkelt överlämnat från en arbetskamrat — öPPNA DET INTE!

Detta har cirkulerat på vår arbetsplats i månader och de som har frestats att öppna "arbete" eller ens tittat på "arbete", har märkt att deras sociala umgänge raderats och att deras hjärna slutat att fungera.

Om du träffar på "arbete" via e-post, då ska du för att utplåna viruset, skicka ett e-postmeddelande till din chef med innehållet "Jag har fått nog av din skit, jag har gått till baren." "Arbete" kommer nu att automatiskt glömmas bort av din hjärna.

Om du får "arbete" i pappersform, släng det helt enkelt i papperskorgen. Ta på dig din jacka och gå till närmaste bar med ett par vänner och beställ tre öl (eller whiskey). När du har gjort det här 14 gånger, kommer du att märka att "arbete" inte längre har någon betydelse för dig och att Scooby Doo var den bästa tecknade serien någonsin.

Skicka detta meddelande till alla i din adressbok. Om det inte finns någon i din adressbok, är jag rädd att "arbete" redan har tagit över ditt liv.

www.skrattnet.se

2fast4hjo skrev:
Om du får "arbete" i pappersform, släng det helt enkelt i papperskorgen. www.skrattnet.se

:rofl

Humanyt, gå in på överflödiga dissk, delta i en politikdiskussion med korvis och markus så är saken biff. Där har du trådar för timmar, dagar och år framöver.

HumAnyt skrev:

Precis därför tycker jag att man inte ska dra sig för att starta trådar om saker som hart diskuterats förut. Alltid är det något nytt som kommer fram, och så får vi ett mer levande forum. :)

Tre Grabbar på äventyr

Det var tre grabbar som gett sig ut i främmande land för att söka äventyr.
Efter flera veckors vandrande i ogenomtränglig terräng var dom utan vatten, mat och förnödenheter och fick då syn på ett nunnekloster.
Dom knackade och bönade och bad att få komma in värma sig och äta. Abbedissan sade: Ingen man med ett redskap mellan benen för att skapa nya människor får komma in här!!! Killarna funderade ett tag och sa:
-Vad skall vi göra ?
"Ni får själv välja! Antingen kapar vi den eller också får ni stanna utanför",
sa Abbedissan.
Efter en lång stund beslutade de sig för att gå med på förslaget kapning.
Den första killen gick in och ett gallskrik ekade genom skogarna.
Andra killen gick, men från honom hördes bara ett litet "aj".
Kille nummer tre stod nu utanför och undrade vad som egentligen föregick innanför dörrarna.
Han klev i alla fall in och frågade nunnorna:
"Hur kommer det sig att dom skrek olika högt och mycket? "
"Vi kapar efter det yrke som ni sysslar med" sade en av nunnorna.
"Den första killen var plåtslagare, så hans slog vi av, den andra var en kirurg så honom la vi ett fint snitt på"
Då börjar killen gapskratta, han lade sig ned och kved av glädje.
"Vad står på ? Varför skrattar ni?" undrade nunnorna.
"Jo sa killen, " jag jobbar på Hemglass, så min får ni suga av!!!"

http://www.grr.se/skratt/

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form