Skriker av glädje ...

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Kan det se bättre ut??? Hojen skall hämtas på torsdag, kan det bli bättre väder? Hoppas SMHI inte ändrar sig för många gånger till bara :banana :banana :banana

Bifogat

• vädret.JPG
    vädret.JPG
    46.7 KB · Visningar: 220
Last edited:
brinckis skrev:
Kan det se bättre ut??? Hojen skall hämtas på torsdag, kan det bli bättre väder? Hoppas SMHI inte ändrar sig för många gånger till bara :banana :banana :banana

Jo, får hoppas att våren kommer snart.

Jag känner seriöst alltså att jag börjar bli psykiskt instabil, inte bra inte bra.....

Vill ut och köra NU

brinckis skrev:
:tummenupp
Annars kan du kolla på http://www.msn.se/weather där har du ganska detaljerad beskrivning.. dock inte så långt fram.. tror dom har 4 dagars prognos eller nåt.

brinckis skrev:

"Torsd dag"?!!??! WHÄTT!? Jag vet att veckodagen härstammar från Tors dag, men alltså... TORS DAG skriver väl förfan ingen idag? Ett fall av seriös särskrivning, eller medveten avvikelse?

Brinckis jag kommer hem från fjollträsket med flyg vid 17.00, ska vi ut en repa sen eller nästa dag?????????? :yoparty :pannkyss :fyllisar

burner skrev:
Jo, får hoppas att våren kommer snart.

Jag känner seriöst alltså att jag börjar bli psykiskt instabil, inte bra inte bra.....

Vill ut och köra NU
jag var ute idag och körde ett varv runt jobbet. bara lite sugen. :4skrika
:Bugar till broddwaymaskinerna att komma tidigt i år.
David.

crashtestdummy skrev:
jag var ute idag och körde ett varv runt jobbet. bara lite sugen. :4skrika
:Bugar till broddwaymaskinerna att komma tidigt i år.
David.

:Bugar trevligt trevligt

Själv har jag inte vågat mig ut än, ligger kring 0'an än så länge...
Får hoppas på några plusgrader nästa vecka då kommer jag köra en sväng vare sig kyla eller ej

har kört 7.2 mil idag och kan bara säga att det är riktigt kallt att köra, men trots det kul som fan ju. Håll dig till de större vägarna eller iallafall så håll dig ifrån de minsta för där ligger en hel del grus fortfarande, plus att många av vägarna är skadade efter vintern. Men kör försiktigt, hoppas på fint väder :tummenupp

UNDERBART! Tidigare idag lyckades jag få igång monstret sen nu tittade på smhi´s sida som lovade upp emot 4 + nästan varje natt i veckan och upp emot 11 + på dan! :) :tuttar Våren är här för att stanna förhoppnings vis !! :tungan

Last edited:
Kay skrev:
"Torsd dag"?!!??! WHÄTT!? Jag vet att veckodagen härstammar från Tors dag, men alltså... TORS DAG skriver väl förfan ingen idag? Ett fall av seriös särskrivning, eller medveten avvikelse?
Såg det nu på SMHI. De menade att det är torsdag (tors) och att det är på dagen alltså dag. Nu står där Tors natt :)

Har ni ingen väderkarta över sverige? Jag ser bara danmark.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt