Skrev papper på hoj idag

Stimsky

Knäskrap med Bumsen
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
BMW R 1100 S Boxercup replica
Det bidde en BMW det trodde jag aldrig men som ni ser är den ju cool enligt mitt tycke... Trodde aldrig att jag skulle köpa buffe för det har liksom aldrig vart min bag. Men enligt mitt tycke så har de lyckats en gång iallafall. :banana

Jag hoppas bilden kommer med på profilen Ser detta även som en test..iof vore kul med kommentar

Tyvärr gick CBR:en till de sälla jaktmarkerna via ett träd

mvh Stimsky

Letar efter ett par nya stövlar oxå ni får gärna rekomendera mig gärna sport o gortex... Kan tänka mig ett begagnade ifall de är i bra kondition

Last edited:
Nisse Järnet skrev:

Tack

Den är tydligen ganska ovanlig enligt firman mellan 10-14 stycken i Sverige

och det är ju kul o ha nått lite udda fast egentligen inte viktigt huvudsaken att vi trivs ihop :tuttar

Stimsky skrev:
Tack

Den är tydligen ganska ovanlig enligt firman mellan 10-14 stycken i Sverige

och det är ju kul o ha nått lite udda fast egentligen inte viktigt huvudsaken att vi trivs ihop :tuttar
När kommer den? Lägg upp bild då!

Stimsky skrev:
Det bidde en BMW det trodde jag aldrig men som ni ser är den ju cool enligt mitt tycke... Trodde aldrig att jag skulle köpa buffe för det har liksom aldrig vart min bag. Men enligt mitt tycke så har de lyckats en gång iallafall. :banana

Jag hoppas bilden kommer med på profilen Ser detta även som en test..iof vore kul med kommentar

Tyvärr gick CBR:en till de sälla jaktmarkerna via ett träd

mvh Stimsky

Letar efter ett par nya stövlar oxå ni får gärna rekomendera mig gärna sport o gortex... Kan tänka mig ett begagnade ifall de är i bra kondition

Den var cool :tummenupp , har funderat på en sådan själv men dom är otroligt svåra att hitta begagnade.
Kan ju ha nått att göra med att det inte finns så många i sverige.

Stimsky skrev:
Det bidde en BMW det trodde jag aldrig men som ni ser är den ju cool enligt mitt tycke... Trodde aldrig att jag skulle köpa buffe för det har liksom aldrig vart min bag. Men enligt mitt tycke så har de lyckats en gång iallafall. :bana

Grattis till BMW:n, dom är inte så omtyckta här på sporthoj men det får man ta. Alla växer upp och inser till sist att det preussiska järnet är inte så dåligt :tummenupp

Antar att du fick en skitbra förs också :) Så som det ser ut nu så är jag helt säker på att det kommer bli en BMW för mig om några år när man har kört av sig det värsta :hihi Har även hört att dom skall släppa något nytt som skall vara riktigt sportigt i klass med dagens sport hojar. Någon som vet mer?

Grattis! Cool hoj. Vi ses på vägarna....blev själv lite sugen på en 650 Dakar på mässan att komplettera ninjan med :)

/Capi

Grattis! Har själv stått och funderat på en, men är fortfarande för omogen och stirrar för mycket på effekt papperet. Men snart har man väl växt upp.
:D

Skön hoj, grattis till köpet... :tummenupp

de är så jävla sköööööööönt ljud i bämmvää hojarna så man :tuttar

Ja, grattis då! Hoppas du inte blir mobbad alltför mkt här för att det är en BMW ;)

Ha en till som fastna för en sturm-Motorrad! Bara att banka på ett schysst helsystem och sen ut och visa riskokarna vart skåpet ska stå :tummenupp

Ännu en som sett ljuset :D :tummenupp

Jag blev med Rockster i december,Bmw för första gången
i mitt liv,ska bli kul att åka tysk pansarvagn i år(hoppas jag) :tungan

har replikan tjocka kolfiberventilkåpor också?
Det vore tufft isåfall, mindre tufft om man tvingas byta ut dom

Man får lov och gratulera till pärlan.
Nu är även du några av de få utvalda här i landet som har förstått vad livet går ut på.

Givetvis så hänger du med i gemenskapen på BMW klubben eller ?

//Kungen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...