Skrev du också högskoleprovet idag?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Nå, är det någon fler än jag som har suttit och fyllt i små rutor väldigt noggrant med blyertspenna?

Som jag skrev i den här tråden så missade jag sista anmälningsdagen. Men jag lyckades ändå få tag på en ledig plats i en liten håla långt ifrån all ära och redlighet. Så jag vart tvungen att kliva upp 0630 imorse och ändå köra en aning för fort för att hinna dit i tid. Och sedan har dagen tillbringats där i en aula där ventilationen var avstängd eftersom att det var helg och i rasterna drickandes äckligt automatkaffe.

Men nu är det skrivet iaf, och resultat ser ut att ha blivit något bättre än förra gången jag skrev (2003 eller något). :yoparty

Då återstår det fortfarande att komma på vad jag ska bli när jag blir stor. Och lyckas med det på fem dagar. :gnissla

Jag skrev också idag, första gången jag skrev ochblev posetivt överaskad om hu mkt tid man hade, glömde läsglasögonen hemma så läs delen blev lite stressig på två sista frågorna så chansade på dom två bittraste alternativen vilket känns rätt troligt om feminister :D

Annars tror jag det gick riktigt bra :) Behövde 0.9 för att komma in så jag är inte ens lite orolig :D

Är det bara jag eller är alla delar utan den svenska läsförståelsen helt ok. Fattade nästan ingenting om deras jidder :va

No, skrev inte. Tog en MC-tur till touratec i Lidköping istället och till deras "träff". Trevlig tillställning!:tummenupp

Nej.
Jag silvertejpade min rumskamrats lätta möbler i taCket istället.
Är det här tråden där man skall skryta om tidigare resultat förresten?

Är det här tråden där man skall skryta om tidigare resultat förresten?
Nej, det är tråden där man berättar om man har silvertejpat fast TUNGA saker i taCket. Dina lätta är för mesiga för att få vara med. Eventuellt kan du få vara med igen om du silvertejpar fast tungan i taCket.

Nej, det var tjugo år sedan. Tror inte det ska behövas någon mer gång... :)

Men hittar man rätt är det hur kul som helst:tummenupp

//Snart klar som Maskiningenjör

:tummenupp

Jag började få in en fot redan då jag var 17 och gick sedan 1 årig KY- utbildning för att få behörighet. Redan vid 17 års ålder visste jag vad jag ville jobba med och det är en härlig känsla( dock var jag "tvingad" att läsa ett år extra (marknadsekonomisk utbildning)då jag hade barnpension...:gnissla)

:) att ha fått möjlighet att jobba med det jag vill göra, jag älskar ljudet av smattrandet på tangenterna:D.

Last edited:
Är det bara jag eller är alla delar utan den svenska läsförståelsen helt ok. Fattade nästan ingenting om deras jidder :va

Skrev förra året, LÄS-delen är svår och sjukt stressande. Lätt det tråkigaste momentet på hela dagen.

Nix, har haft jobb sedan jag va 20.
Så skönt att slippa skiten (studera).

Längtar också till att få slippa skiten (plugg)

/snart färdigutbildad arbetssökande

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...