Skrek som en liten flicka

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Hoj
FZ8S SP -11
kraftigt nyvaken o ska göra lite kaffe då denna jävel kommer o landar på handen.
Vet inte vad som skrämde mig mest, vårtbitaren eller att jag kan få en sån ljus röst :s

Bifogat

• 002.jpg
    002.jpg
    216.8 KB · Visningar: 231
Det känns rätt mysko när de där kryper runt på huden. Typ som om de försöker våldta huden med fötterna.

Sluta pip nu... Denna åt man i prag på en bar för en månad sedan.
Rätt segt skal och väldigt brun och sörjig på insidan...

Bifogat

• gott.jpg
    gott.jpg
    218.2 KB · Visningar: 180
  • gott2.jpg
    gott2.jpg
    216.4 KB · Visningar: 162
Var det gott Blanco? ser ju sådär aptitligt ut...men proteinrikt är det ju.... :beargrylls

@ Zerokol, bjöd du honom på fika då? jättesöt ju!

Var det gott Blanco? ser ju sådär aptitligt ut...men proteinrikt är det ju.... :beargrylls

@ Zerokol, bjöd du honom på fika då? jättesöt ju!

Det var det jävligt sega skalet och sörjan som rann ut när man satte kniven i den som var lite så där... Men annars så smaka den bara absint då den legat i en absintflaska. Det var ett par tjejer i baren som hetsade och skulle bjuda på findricka om den åts upp...

Äh, det är ju inte värre än att äta kräftor eller annat sånt ofog.

Kräftor kokar man och skalar.. Skalet kunde man tugga i evigheter. Man fick tugga det tills det vart tillräckligt mjukt för att få ner det.. Det gick liksom inte att tugga sönder det.. Så, viss skillnad är det..

Hahaha... Ja, faktiskt! Varför tror du jag åt den?! :)

Fan vad sur jag blir!! :mad:
Jag skulle åk till Prag igår men kompisen jag skulle åkt med blev sjuk och nu är jag hemma och hårdvaxar golv istället :brinnerup

Jag vill ju oxå...ehm, äta insekter...:tungan

Sluta pip nu... Denna åt man i prag på en bar för en månad sedan.
Rätt segt skal och väldigt brun och sörjig på insidan...

Nog för finanskris och grejjer, men kan ingen du känner bjussa på riktig mat? :va

I Prag får man keWnulla som sawtan! :testat

(Jag copy/pasteade ett gammalt inlägg från 1982 när jag inte hade tchey!)

Jag skrek som en liten flicka när jag var på Kos.

Bodde på ett riktigt fräscht hotell, dom försäkrade när vi chekade in att dom ALDRIG brukade ha kackerlackor men just då svärmade dom äcklen så att dom förberedde oss på att vi kanske kunde se en.

Mycket riktigt, vi såg kackerlackor överallt, utom på hotellet, stora feta jävlar.

Men så en kväll skulle jag släppa ut lite grekisk mat innan jag nattade, så jag gick på muggen, tyckte jag hörde nåt då jag tände lyset, men kollade igenom toan utan att hitta något.

När jag hade stånkat färdig ryckte jag åt mig en bit papper, då slungades den största och fetaste kackisen jag någonsin har sett ut från rullen och landade i mina nedhasade kallingar.

Jag skrek som en blond liten skolflicka i en B-skräckis och greppade det som stod närmast till och slog i vildt raseri, det visade sig vara en schampoo flaska modell stor och välfylld, när allt var över låg en väldigt platt och trasig kackis i en liter schampoo och krälade, jag ställde ett uppocnervänt glas över resterna och lämmnade det till hotellstädet.

När vi kom hem från stranden den dagen stod det en flaska bubbel på rummet med ett brev från hotellet där dom bad om ursäkt för den oinbjudna gästen.

Hittade en vårtbitare under täcket en gång.

Dom kan bitas på riktigt för övrigt, tydligen hade jag oxå kondylom för tillfället, eller åtminstånde trodde den det.

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!