Video Skrattretande Aftonbladetreporter, till video "mc krockar med björn".

0-140 på 20 sekunder, det låter ungefär som en VW Vento jag hade ett tag, den gjorde 0-100 på ungefär 18 sekunder... Min lilla 650 gör ju 0-140 på halva den tiden... Tramsigt..

http://www.youtube.com/watch?v=J0gV-T_d0_M

Dom hoppade över vägen lite framför mig och ställde sig och käkade på gräsmattan. Tillräckligt orädda för att jag skulle kunna parkera, ta fram kameran, filma lite, starta hojen, packa ner kameran och åka iväg utan att dom brydde sig ett skit :tummenupp

(det var totalt 3 st, .. men lite mörkt när jag filmade det där så 2 st är i mörkret precis till höger om det som syns)

Sporthojs egna Steve Irwin! :hihi

Måste vara Ivan Drago som varit ute med sin jävulsmaskin! :fakta

Detta kan låta osannolikt men det tar bara 10 sekunder från accelerationens början tills föraren med hisnande hastighet nått höjd med björnen och katastrofen är ett faktum. Förarens maskin är sannerligen ett fartvidunder av rang och vore det inte för att ekipaget gick omkull så skulle jag inte tvivla en sekund på att det var Ivan Drago som var ute och drog! :fakta Slutsats: Reportrarna på Aftonhoran går också på bensin. :glömdet

Hs ha underhållning på hög nivå. "Reportern" försöker verkligen låta engagerad i denna frågan. Men det blir bara en salig blandning av tillgjort allvar och totalt ointresse. Jakob persson heter faktiskt en god vän till mig :)

Måste vara Ivan Drago som varit ute med sin jävulsmaskin! :fakta

drago.png

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP