Skrattar fortfarande åt denna...

e väl inga problem med säkerhet här, dom kör ju rätt långsamt och lattjar bara...

sjukt härlig film!

önskar man kunde få hålla på så där på en SMC kurs här i sverige.......

önskar man kunde få hålla på så där på en SMC kurs här i Sverige.......
Skånes Instruktörers "avrostning" ligger nära detta, fast utan pungkläm... och tunna-åka-ut-i-naturen-övning... - rätt skönt faktiskt :D:
[YOUTUBE-ID]g8p1_oJcQS8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Skånes Instruktörers "avrostning" ligger nära detta, fast utan pungkläm... och tunna-åka-ut-i-naturen-övning... - rätt skönt faktiskt :D:
[YOUTUBE-ID]g8p1_oJcQS8[/YOUTUBE-ID]

Såg lärorikt ut. Jag skulle också vilja köra på bana med smc, funderar på en BMW F800 R duger den till att köra på bana med? Har inte råd att försäkra vare sig Gixxer, R1 eller tex r6.

Såg lärorikt ut. Jag skulle också vilja köra på bana med smc, funderar på en BMW F800 R duger den till att köra på bana med? Har inte råd att försäkra vare sig Gixxer, R1 eller tex r6.
ALLA hojförare (utom möjligen tävlingsförare topp 100 i Sverige) kan lära/få vettig feedback på sin körning genom SMCs utbildningssteg - bara att anmäla sig - länk i mitt sign nedan. Välkommen!! :tummenupp
Vi har även haft/har Customåkare som kör skjortan av många sporthojjare! Kunskap över Powwer is da Shit!

Jag var med på en KNIX-kurs i september. Det var sjukt lärorikt. Rekommenderas starkt. Funkade hur bra som helst med min TDM.:tummenupp

Vilken skön rulle ... som Jackass på hoj :Bugar

Så skönt att se en sån opretto rulle istället för att seriösa bakhjulsfilmer

Kolla in Nitro Circus! Det finns en del tuffa stunttrick med tvåhjulingar där med. Lite som Jackass på hoj!

För övrigt var nog bland de bästa hojklippen jag sätt på youtube! Galet bra!
Tunnan var nog roligast av allt!

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!