ebbaklasa
ska man skriva nått här?
har ett problem me biken, den första milen iallafall, "skramlar" det, låter som något ligger löst o slår fram o tillbaks mot nått när motorn är igång.
fast de lustiga är att det låter vid samma varvtal, mellan 3000-3400rpm
hela tiden. oftast på 3200, o ja hittar inget som kan skramla.
Efter man kört någon mil så slutar det, har testat att låta motorn bli varm på tomgång innan jag kört, fast låter likadant ändå
hörs som de kommer från framdrevet, har kontrollerat drivpaket och det verkar ok. Har inte den blekaste aning om vad ja ska göra och undrar om nån annan varit med om nått liknande ?
den har gått lite över 1000 mil och ska in på service vid 1200, tänkte be dom titta på det då, men vet inte om man vågar köra dessa 200 återstående milen?
fast de lustiga är att det låter vid samma varvtal, mellan 3000-3400rpm
hela tiden. oftast på 3200, o ja hittar inget som kan skramla.
Efter man kört någon mil så slutar det, har testat att låta motorn bli varm på tomgång innan jag kört, fast låter likadant ändå
hörs som de kommer från framdrevet, har kontrollerat drivpaket och det verkar ok. Har inte den blekaste aning om vad ja ska göra och undrar om nån annan varit med om nått liknande ?
den har gått lite över 1000 mil och ska in på service vid 1200, tänkte be dom titta på det då, men vet inte om man vågar köra dessa 200 återstående milen?
