Skräpsnutar!!!

Åmsele, borde en umebo känna till iaf.

Bor dock i hålan Vindeln...ännu närmare..jag tror jag är dömd att bo i hålor.

Last edited:
Kuritas skrev:
2209071 Varför inte upphäva lagen om förbud mot syskongifte på samma gång? :hihi

De passade på att ställa även den frågan i enkäten om hembränning. 62% var för syskongifte! :tummenupp

korvgubbe skrev:
2209085 De passade på att ställa även den frågan i enkäten om hembränning. 62% var för syskongifte! :tummenupp

Nej nej 62% var gifta med syskon, de resterande 32% hade inget syskon att gifta sig med.

Quest skrev:
2209089.. 32% hade inget syskon att gifta sig med.

Precis!
Tacka gud för att han uppfann: KUSINER :tummenupp

deliverence.jpg

Janet skrev:
2209086 Hahaha pluggar bara här sen några månader tillbaka :banana

Du kan ju inte ha en dansande banan där borde vara en ledsen gubbe! Fast Umeå är ju i och för sig (fan skriver man ihop det eller?) en rätt fin stad nu när sommaren är på väg.

korvgubbe skrev:
2209092 Precis!
Tacka gud för att han uppfann: KUSINER :tummenupp

deliverence.jpg

Jo det är härligt med dom också.

Quest skrev:
2209095 Du kan ju inte ha en dansande banan där borde vara en ledsen gubbe! Fast Umeå är ju i och för sig (fan skriver man ihop det eller?) en rätt fin stad nu när sommaren är på väg.

Jo det är härligt med dom också.
Jo lagomt till sommaren kommer drar man... Men jag trivs kalas här i Umeå :banana Kanske stannar kvar efter skolan och jagar bovar;)

Janet skrev:
2209107 Jo lagomt till sommaren kommer drar man... Men jag trivs kalas här i Umeå :banana Kanske stannar kvar efter skolan och jagar bovar;)

Stackars bovar! Förresten om du ska vara här och köra hoj rekomenderar jag en tur längs väg 363. Om du kör lite drygt 13 mil inåt finns Mårdseleforsen som är otroligt fin under sommaren. Du kan få en guidad tur helt gratis :p

Quest skrev:
2209113 Stackars bovar! Förresten om du ska vara här och köra hoj rekomenderar jag en tur längs väg 363. Om du kör lite drygt 13 mil inåt finns Mårdseleforsen som är otroligt fin under sommaren. Du kan få en guidad tur helt gratis :p
Guidad tur fan så nice;)

Det här är ingen dejting sida...

Men lycka till och gå rakt på sak.

Jag tipsade ju bara om ett bra ställe att åka hoj till som inkluderade mig själv :p

Janet skrev:
2209107 Jo lagomt till sommaren kommer drar man... Men jag trivs kalas här i Umeå :banana Kanske stannar kvar efter skolan och jagar bovar;)

Låter bra det.

Sätt dit dom riktigt grova brottslingarna först såsom tex. mördare, pedofiler, fildelare och våldtäktsmän.

En skam för mänskligheten är vad dom är :kulspruta

burner skrev:
2209434 Låter bra det.

Sätt dit dom riktigt grova brottslingarna först såsom tex. mördare, pedofiler, fildelare och våldtäktsmän.

En skam för mänskligheten är vad dom är :kulspruta

Så.. Fildelare är ungefär lika illa som våldtäktsmän, mördare och pedofiler? :va

Quest skrev:
2209078 Åmsele, borde en umebo känna till iaf.

Bor dock i hålan Vindeln...ännu närmare..jag tror jag är dömd att bo i hålor.

Är helt sanslöst vilken polisnärvaro dom haft efter E12 och 363:an dom senaste veckorna. Har sett ett antal polisbilar efter vägarna samt att Umeåpolisens nya civila Saab stått parkerad på hotell Lappland varje kväll hela veckan!

Var kanske tur att jag inte genade över ekorrträsk på vägen hem i eftermiddags då det är en populär väg att plocka fortkörare på! Den vägen är ju till och med inspirerande med dieselmercan, är ju omöjligt att hålla 70 :rolleyes:

Honken skrev:
2209881 Är helt sanslöst vilken polisnärvaro dom haft efter E12 och 363:an dom senaste veckorna. Har sett ett antal polisbilar efter vägarna samt att Umeåpolisens nya civila Saab stått parkerad på hotell Lappland varje kväll hela veckan!

Var kanske tur att jag inte genade över ekorrträsk på vägen hem i eftermiddags då det är en populär väg att plocka fortkörare på! Den vägen är ju till och med inspirerande med dieselmercan, är ju omöjligt att hålla 70 :rolleyes:

Haha jo det dom har varit i farten och den vägen är ju farlig, ber om fortkörning.

Quest skrev:
2209089 Nej nej 62% var gifta med syskon, de resterande 32% hade inget syskon att gifta sig med.
Hmm jag antar att inaveln gjort att dom resterande 6% va för korkade för att svara på anketen?

Honken skrev:
2209881 Är helt sanslöst vilken polisnärvaro dom haft efter E12 och 363:an dom senaste veckorna. Har sett ett antal polisbilar efter vägarna samt att Umeåpolisens nya civila Saab stått parkerad på hotell Lappland varje kväll hela veckan!

Jotack, de försökte plocka in mig också härom dagen.
Tur att jag låg mitt i en kö och de inte lyckades gå en mätning på mig, dessutom talar jag ju inte svenska så.. :tomten

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa