Skrämmas

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Är det någon som vet var jag kan hitta de två identiska bilderna på en båt i en fjord där du ska leta efter 5fel. Efter en stund dyker det upp ett monster.
Jag tänkte busa med ungarna så jag är tacksam om någon kan hjälpa mig.

UrbanTiger skrev:
Jahapp... nu har det hänt igen :huvet

Någon ställer en fråga och sen bemödar någon annan stackare sig att fixa fram svaret. Under tiden tröttnar frågeställaren på att vänta och sticker och fikar med polarna.
Fy fan vilket jävla sätt :gnissla

:va Jag ber så mycket om ursäk, jag var tvungen att ge ungarna mat.
Tack för hjälpen iallafall :pannkyss

UrbanTiger skrev:
Jahapp... nu har det hänt igen :huvet

Någon ställer en fråga och sen bemödar någon annan stackare sig att fixa fram svaret. Under tiden tröttnar frågeställaren på att vänta och sticker och fikar med polarna.
Fy fan vilket jävla sätt :gnissla

Startar man en tråd eller ställer en fråga måste man väl kunna lämna forumet för att jobba/sova/duscha etc. och inte sitta och passa på alla svar, ofta kommer ju svaren både timmar och dygn efter postandet.

Eller missade jag nån ironi? :)

UrbanTiger skrev:
Qorrect så är det. Skriver alltid ner på Post-it lappar vad jag har för frågor och lägger i byxfickan. Trådnummer tid och forumsdel. Sen loggar man inte ut förrän man fått minst ett svar. Då vet man att alla på internett har kunnat ta emot frågan. Man vet ju aldrig om det kommit fram lixom. Typ Outlook där man måste trycka på send/recieve för att få iväg eller ta emot nya mails. Det är samma med forum. Om jag skickar en fråga eller ett svar så vet jag inte om någon tagit emot det på sin dator fast det finns i min. Dom är ju inte ihopkopplade via bildskärmskabeln utan via en liten kabel på baksidan av hår-disken. Om det är lite glapp i anslutningarna eller kanske ett strömavbrott i småland eller Umeå kanske den andra inte kan ta emot det eller att mitt sända hamnar i en dator i Australien eller i Japan och hur ska dom fatta vad jag menar om dom inte kan sVenska eller inte har samma alfabete. Kompliserat som fan men de funkar har jag märkt för det mesta :banana

Själv jobbar jag med Excelschema och stoppur när jag ställer frågor.

Sen har jag byggt om elvisp så att den trycker på F5 ca 3 ggr i sekunden så att jag alltid har en fräsch uppdaterad sida.

Där efter kan man mäta hur många som har läs,har man då inte fått något svar efter ca 3 läsningar så brukar jag PM:a dom som är i just den forumdelen och fråga om dom läst min fråga,sen kollar jag hur lång tid det tar innan dom svar på frågan.

Då får man fram vilka som läser och skiter i att svara eller bara är lata,dessa för man sen in i sitt Excelark och sedan hamnar dom på ignorelistan.

UrbanTiger skrev:
Qorrect så är det. Skriver alltid ner på Post-it lappar vad jag har för frågor och lägger i byxfickan. Trådnummer tid och forumsdel. Sen loggar man inte ut förrän man fått minst ett svar. Då vet man att alla på internett har kunnat ta emot frågan. Man vet ju aldrig om det kommit fram lixom. Typ Outlook där man måste trycka på send/recieve för att få iväg eller ta emot nya mails. Det är samma med forum. Om jag skickar en fråga eller ett svar så vet jag inte om någon tagit emot det på sin dator fast det finns i min. Dom är ju inte ihopkopplade via bildskärmskabeln utan via en liten kabel på baksidan av hår-disken. Om det är lite glapp i anslutningarna eller kanske ett strömavbrott i småland eller Umeå kanske den andra inte kan ta emot det eller att mitt sända hamnar i en dator i Australien eller i Japan och hur ska dom fatta vad jag menar om dom inte kan sVenska eller inte har samma alfabete. Kompliserat som fan men de funkar har jag märkt för det mesta :banana
Långa farbron skrev:
Själv jobbar jag med Excelschema och stoppur när jag ställer frågor.

Sen har jag byggt om elvisp så att den trycker på F5 ca 3 ggr i sekunden så att jag alltid har en fräsch uppdaterad sida.

Där efter kan man mäta hur många som har läs,har man då inte fått något svar efter ca 3 läsningar så brukar jag PM:a dom som är i just den forumdelen och fråga om dom läst min fråga,sen kollar jag hur lång tid det tar innan dom svar på frågan.

Då får man fram vilka som läser och skiter i att svara eller bara är lata,dessa för man sen in i sitt Excelark och sedan hamnar dom på ignorelistan.

E ni ironiska nu då? :va

UrbanTiger skrev:
Vi diskutterar bara en högre nivå av Internett hanterande :mattias
Det är förmodligen för avanserat för dej.
Vi har gått spesiall kurser på Sheikes Folk IT Kursgård i Kåpparberg. Interrnationellt upplägg med teman som If you can't spank it, use it och Hard core forum spanking :banana

Det är till att vara märkvärdig va, datanördar!

Själv tog jag den vanliga kursen:

Hasse Scheike skrev:
Den man älskar den agar man.
Svårt att förstå? Eller självklart?

Stjärtaga.
Ett laddat begrepp?
Lockande? Pirrande?

Smäll på stjärten.
En naken tjejrumpa över knät på någon
och handen som klatschar på rodnande skinkor.
En möjlighet? Eller Inte?

Aga med björkris.
En urgammal svensk sed
att fostra och tukta, vägleda och frigöra.

I smiskvideo från Livslust Sweden
visas vad många upplevt, andra anar,
flera längtar efter, otaliga fantiserar om.
Men de allra flesta inte talar om.

Modernt smisk i vår tid
där mannen tillåts sin kraft
och kvinnan sin villighet
ger framtidens relationer,
naturlighet, djupare upplevelser,
svindlande ögonblick, intensiv närhet,
ömsesidig tillfredsställelse
och kryddan av ständig förnyelse.

I video från Livslust Sweden
ser Du hur det skapas fram,
gestaltas, kan varieras, förs vidare.
Du får den inspiration och de impulser Du kan behöva.

Du njuter av det Du ser
och av det Du själv vet att Du skall vara med om.

Bifogat

• scheike4.jpg
    scheike4.jpg
    69.1 KB · Visningar: 49
Långa farbron skrev:
Bryr er inte om Chrilla ,han är ifrån Göteborg ( :kocko )

Men man får ju fan passa lite på sin egen tråd :rolleyes:

:kocko inom parantes var jävligt roligt. :D

UrbanTiger skrev:
Se där var en bild på vår ledstjärna på det stora internetthavet :yoparty

Jasså du tog den enkla internatkursen. Kanske fattat fel men jag fick för mig att den var mer riktad mot kvinnliga kurstagare :va

Njae, jag hade egentligen en traineeplats hos Hans. Kanske ska ta över gården...

Han älskar alla människor, inte bara kvinnor. Så kärleksfull...*ryser*

Smisk är inte snusk, det är en livsstil! :mattias

chrilla skrev:
Njae, jag hade egentligen en traineeplats hos Hans. Kanske ska ta över gården...

Han älskar alla människor, inte bara kvinnor. Så kärleksfull...*ryser*

Smisk är inte snusk, det är en livsstil! :mattias

Därför du alltid tjatar om "To go the finish way" när vi badar bastu :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...