Skrämmande krasch - Hit and run

MilleR skrev:
Frukansvärd läsning......stackars människa.

vet ej om den varit uppe tidigare men det gör nog inget om den kommer upp igen......på med stället girls and boys... :4skrika

http://zrxoa.org/03Z1Rthreads/hitandrun.htm

Damn ... Ingen trevlig läsning....

sånt får en verkligen att tänka till... :va det är ju så j-la lätt stt skita i stället när det är varmt ute o man bara ska åka en liten sväng... :kocko

Nää huuu... detta blev jag lite deppad av...

måste läsa nån skojig tråd o bli glad igen...

Och det värsta är att han körde bara 50 mph, alltså inte hans fel. Man kan råka ut för massor av saker tack vare andra.

Hemskt, fyfan. Nu mår man pyton efter den där läsningen. Fyfan så tragiskt :(

korpe skrev:
jag är som sagt inge duktig på engelska :huvet så jag skiter i att läsa :tomten
Skit i att skriva också.

korpe skrev:
jag är som sagt inge duktig på engelska :huvet så jag skiter i att läsa :tomten

Doh! Hyfsat onödig kommentar!
Det handlar iaf om en kille som blir påkörd av en bilist som smiter.

Måhända hade bilisten inget körkort men var ute och "rastade pärlan" ändå...?
Associerar till den här tråden du postade för ett tag sen.

fråga..

Är det någon här på forumet som INTE vet varför vi ska använda skinnställ ALLTID när vi kör motormojänger på 2 HJUL. :fatta!
I så fall finns det 30 års tjatande om detta att fråga efter hos alla erfarna hojjare. :tummenupp
Eller läs storyn...jag kan komma med en hel del ur arkivet annars.... :7peta

ja fy fan :(
Inge kul att läsa. stackars snubbe, han tog ju livet av sig OCKSÅ :( :( :(

men vaffan tänkte han i bilen då?! Han måste ju sett? :finger

Inte så bara vid en olycka, 55 mph är väl ca 88 km, så 80 km/timmer räcker mer än väl, utan skyddskläder(har man riktig otur kan det räcka även MED skyddskläder).

Personligen kör jag ALDRIG en meter utan mina skyddskläder, då svetats jag hellre o drivor, bli så förbannad när man ser okunninga mc-människor som kör i hjälp o skinnjacka, fast med kortbyxor o utan handskar IDIOTI! jag har haft kompisar som testat min hoj och sagt" äh jag skiter i hjälmen o handskar" då har jag TVINGAT på dem, ja menar så lätt att ta på sig handskar, så svårt att leva ett liv med förstörda händer-

Tycker alla härinne på forumet, skall tänka sig för och inte "vaggas" in i en falsk säkerhet som typ "Jag har ju skyddkläder på mig" Det är en sak att se på moto gp när de kör av, skillnad i verkligheten, med stolpar, stenar, kuperad terräng, mötande trafik mm mm, SÅ SKYDDKLÄDER ÄR INGEN GARANTI, men ändå en säkerhetshöjande faktor :rolleyes: .

Fy fan det är ju så man knappt pallar o läsa det!!! :( Skulle aldrig sätta mig på en raket utan skyddskläder..

i söndags...

..såg ja två fjärtfantomer i "muppsala"....iklädda t-shirt, ryggskydd, jeans jumpadåjor,,,på slangen på kungsgatan......ni vet själva vilka ni är om ni läser detta...
Imponatorfaktor ...= IQ fiskmås

print_screen skrev:
Fy fan det är ju så man knappt pallar o läsa det!!! :( Skulle aldrig sätta mig på en raket utan skyddskläder..

Kan bara hålla med! Vet hur det kan gå utan riktiga skydd. Bara glida från 60-70 på asfalten kan ge men för livet. Har aldrig gjort och skulle aldrig åka en meter utan skinnställ, ryggskydd, handskar, hjälm och ett par riktiga stövlar! Är ren IDIOTI att köra utan. En del puckon verkar nästan tycka att dom är coola utan skydd :kocko .

Fyfaaaannnn!!

Till en början tänkte "jaha här har vi ännu en kille som har krockat och har överlevt va bra..." men efter att ha läst hela inlägget blev jag helt stum... det tog mig ett bra stund innan jag kunde röra på mig och tänka... det första jag tänkte på var hans son... jag vet att jag har varit slarvig med skydd bara för att jag är så naiv som tänker "va fan det händer inte mig"
men efter att ha läst om honom har min uppfattning om det hela ändrats...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT