Skrämmande inställning från föräldrar!

:lol

Jag vad säger man... :3freak är bara vornamnet.

Men vafan! Ungjäveln ska hem på rotmos! Ingen utgång på minst en månad, ingen dator eller tv heller för den delen! :fatta!

korvgubbe skrev:
Var läser du att föräldrarna inte bryr sig?!
"Nere vid toaletterna i källaren blev poliserna misstänksamma när en toadörr var låst länge."

Menar du att eventuella föräldrar på plats ska stå och klocka de som går på muggen för att vara ansvarsfulla?

"I lördags kväll var tillställningen i Kårhuset välbesökt och polisen skickade för säkerhets skull dit en patrull för att kontrollera ordningen."

"För säkerhets skull" låter väl inte särskillt dramatiskt.. det var ju inte "efter flera larmsamtal" eller "på förekommen anledning"...

"Den tredje killen var dock 15 år och togs därför med till polisstationen som misstänkt för olovligt bruk av narkotika. Han fick där lämna urinprov och erkände under förhöret att han varit med och rökt. Polisen kontaktade även 14-åringarnas föräldrar för att höra om de skulle hem, men fick beskedet att de kunde festa färdigt på diskot. Deras fall är nu i stället rapporterade till socialtjänsten."

Det var nog det som åsyftades..

Nienna skrev:
Polisen kontaktade även 14-åringarnas föräldrar för att höra om de skulle hem, men fick beskedet att de kunde festa färdigt på diskot.

Oj... det missade jag... då är det en helt annan sak. my bad! Sorry!

Då håller jag med trådstartaren!

*White Kid, Mr. Panduro, Holkiie och de andra pundarna drömmer sig bort till en plats långt borta där föräldrarna förstår deras behov av tetrahydrocannabinolintag.*

De här är säkert såna föräldrar som har barn som aldrig gör något fel.

Ni vet vad jag menar. "Nämen min son skulle aldrig göra något sånt..." Och vägrar lyssna på vad alla säger åt dem. Deras egna änglabarn gör ju inget fel. Det är alla andra skitungar som busar och hamnar i trubbel.

Skulle de trots allt få upp ögonen för vad deras egna ungar pysslar med så är det ju kompisarnas fel. De har hamnat i fel sällskap.

Markus skrev:
*White Kid, Mr. Panduro, Holkiie och de andra pundarna drömmer sig bort till en plats långt borta där föräldrarna förstår deras behov av tetrahydrocannabinolintag.*

Lite hasch har väl ingen dött av? :tomten

Jag antar att det är kola och Cristal som gäller i dina kretsar....

Stryk vore nog lämpligt för både föräldrar och ungar i den där situationen, inte konstigt att världen är så fucked som den är.

Bra förebilder föräldrarna verkade vara eller inte!

Slappa skrev:
Stryk vore nog lämpligt för både föräldrar och ungar i den där situationen, inte konstigt att världen är så fucked som den är.

Bra förebilder föräldrarna verkade vara eller inte!

Absolut! Helst offentlig piskning eller liknande. Det verkar funka bra i arabländerna, det ser man ju på hur väluppfostrade alla är där!

Markus skrev:
Jag trodde du tyckte det? :va

Ja. Alla i arabländerna. De är ju likadana allihop. Mer offentlig piskning i Sverige alltså. Det lär ungdomarna att veta hut.

Coola Ola skrev:
Ja. Alla i arabländerna. De är ju likadana allihop. Mer offentlig piskning i Sverige alltså. Det lär ungdomarna att veta hut.

Du vet att du ironiserar över dina egna åsikter va? :yoparty

:thcsmiley

Markus skrev:
Nej, jag vet att du med din ironi uttryckt att araber inte är väluppfostrade - tvärtemot vad du vanligtvis propagerar för.
Glasklart. :tummenupp

Jag har nog aldrig sagt något om hur väluppfostrade araber är. Det lär finnas både väluppfostrade och ouppfostrade. Eftersom jag måste förklara mitt ironiserande: Man ska inte dra alla över en kam. Är du med?

Har inte du ett jobb att sköta förresten?

Undra om föräldrarna hade sagt likadant om det var kokain som deras barn sniffade på toaletten?!

Jävligt sorgligt att föräldrarna inte visade mer omsorg än så...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg