Skrämma bort moppepojkar

Nej jag har dom inte på msn, Jag fick ett mail. Du vet ett sånnt där man kan skicka på t.ex www.hotmail.com. Är som ett brev men man skickar i datorn :tungan

Jo jag förstår men jag blev bara så förvånad att man råkade ha möjlighet att mejla någon man bråkat eller bråkar med, som om det vore ett mellanstadiedrama som gone wild liksom.

Jo jag förstår men jag blev bara så förvånad att man råkade ha möjlighet att mejla någon man bråkat eller bråkar med, som om det vore ett mellanstadiedrama som gone wild liksom.

Jag blev lika förvånad som du då. För det måste ha varit någon gamal kompis till mig som gav ut min email. För jag har aldrig träffat någon av dom innan dom försökte rycka mobilen

Allt är löst, såg att en av dom hadde skickat ett jätte långt mail där han sa att han var ledsen för vad han har sagt och blablabla. Undrar bara vem som fick han att göra så :rofl

...Så nu kan de hoppa på ditt biltak men skylla ifrån sig eftersom de skickade ett snyftmail till dig. :rolleyes:

mEjla gUben å be haNn dra pHett åt hElveTTe!!!!!!!111111111

...Så nu kan de hoppa på ditt biltak men skylla ifrån sig eftersom de skickade ett snyftmail till dig. :rolleyes:

Av att förstå av det dom skrev var det nog någon pappa som stog bakom ryggen på dom när dom blev tvingade att skriva så. För jag fick ett nr tills någons pappa (har ringt och pratat med han) Så det blir nog inge med av det här :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT