Jag beställde för en tid sedan en miniskylt från Art Invest i Älvängen. När det var dags att montera den snyggt på hojen ville jag ha en snygg hållare som inte syntes så mycket. Det visade sig att min granne som har en liten mekanisk verkstad kunde fixa detta. Blev mycket bra ! Tyvärr har min kameramobil lagt av (pga förvaring i bröstficka i regn under MC färd) så jag kan inte posta något kort.
Men han bockade till en plåt som han skurit precis till mina mått, med skruvhål på rätt ställen och lackade den sedan. Blev kanonbra till ett bra pris. Jag sa att det kan vara en nich att göra sådana här skräddarsydda hållare till folk.
Dom som är intresserade av detta kan PM:a mig så får ni hans namn och telefonnummer.
Men han bockade till en plåt som han skurit precis till mina mått, med skruvhål på rätt ställen och lackade den sedan. Blev kanonbra till ett bra pris. Jag sa att det kan vara en nich att göra sådana här skräddarsydda hållare till folk.
Dom som är intresserade av detta kan PM:a mig så får ni hans namn och telefonnummer.