Skottlossning vid Mc-begravning

Ska man tro det som skrivs på diverse forum verkar det vara Outlawsmedlemmar som bråkat med varandra.

Tror inte de är så låsta vid hojarna egentligen.
När jag var i Schweiz för ett år sedan ungefär så träffade jag en kille som var prospect för HA. Han åkte cbr1000.

Halvsäker på att det är en modifierad Yamaha XV750.
En körskolehoj.

Har aldrig fattat grejen med dylika klubbar.
Skall man vara kriminell så bör man verka oskyldig.

Det är Outlaws som begraver sin "lokala president" i Ronneby. Han blev avrättad för några månader sen med 2 skott i pallet. Utöver dessa mängder av Outlawsmedlemmar, har det även cirkulerat 70+ HA-medlemmar i Blekinge. Dessa två grupperingar delar väl inte sovsäck direkt.

En hel hög med piketer, radiobilar och mc-snutar har varit i ronneby-trakten några dagar nu, även helikopter.

Så för att generalisera lite: nu vet man vad stora delar av förra månadens löneskatt gick till.....en mc-begravning.

Såg ett avsnitt ur mclivet. Det var ett gäng på som dragit till Åland. Ena snubben som varit prospect i ett år fick äntligen sin väst, han satt fan och lipade. Dom var som ett gäng vinpimplande kärringar, jävla psykfall!:3freak

Det är en följehoj som plockar upp alla delar som lossnar från HD.arna under resans gång, därav japanskt ;):hihi

MC-begravning...??? Vad i helvete är en MC-begravning...??? Är detta ytterligare ett uttryck som skapats av skymningspressens horungar till journalister...?

Och vad har dessa människor med motorcyklar att göra...? Hälften av dem äger ju inte ens en hoj och enda gången de andra tar fram hojarna är ju vid dylika "styrkedemonstrationer". Min gamla mormor är tamejfan lika mycket motorcyklist som dessa västklädda coolingar...

Ajdå, min moppe är tydligen outlaaw...:död

Iofs delar den många egenskaper med kråmpråmarna så helt borta lär de inte känna sig. Frågan är hur västen sitter kvar i 250:hihi

Den svarta MC:n till vänster i förgrunden är inget annat än en Kawasaki GPX750R -87 eller -88.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup