Skottlossning i söderhamn

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Tjena alla ,
ja vad ska man säga nyss var det skottlossning i söderhamn pga några nazister som skulle komma och försöka skrämmas.. asså vad fan tror dom att dom håller på med?.. komma och vifta med pickadolen och vara matcho? :kocko :kocko blir ursinnig när dessa idioter kommer! snart vågar man väl inte gå utan en egen pistol och då har det gått bra långt suck..
ville bara skriva lite så här mitt i nassa..

Edit: speciellt kul är det ju då man har lite kompisar med utlänskbakgrund.. och då när man står och pratar kommer dom.. vad gör man?

BlueNinJa skrev:
speciellt kul är det ju då man har lite kompisar med utlänskbakgrund.. och då när man står och pratar kommer dom.. vad gör man?
Om det nu är dina kompisar så kan det väl vara lämpligt att morsa på dom? T.ex. säga "Hej, hej. Hur är läget?"

nazisterna är inte mina kompisar? :va utan två kurder som stod och prata med mig när nazisterna kom.. hmm.. gillar ej nazister :mad: :mad:

Last edited:
Sensationsjournalistik... :D

Finns nog många fler invandrare med pistol som ska spela macho

[PlastRaket] skrev:
skicka dom till nån gammal nedlagd gruva och låt dom praktisera sin gamla slogan "Arbeit macht frei"
Menar du att vi ska skicka dit Moderaterna, eller var det nazisterna du menade?! :va

Det lär ju inte vara några problem med att samla ihop 8miljoner judar, fast FN och USA/Israel lär ju ha lite emot detta om jag inte har fått fel uppfattning! :gnissla

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt