Skoluppgift om sommarlovet!

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Vi fick en skrivuppgift av våran svenskalärare idag där vi skulle skriva om något som man kunde koppla till sommarlovet. Tänkte att någon kanske hade tyckt det var roligt att läsa! Skriv gärna vad ni tycker. :)

Sommarlov!!
Sakta vaknar jag av att solljuset bryter in genom fönstrena och en ny härlig dag har börjat… Jag ligger och drar mig och bara njuter av känslan att inte ha planerat någonting. Efter ett tag ställer jag mig frågan vad ska jag göra idag? Glassa på Stranden? Grilla med polarna? Men något annat lockar mer… Jag går upp, gör i lugn takt i ordning ett par mackor och tar ett glas juice. Snart börjar längtan kännas ordentligt och jag slänger i mig den sista mackbiten i ett par hugg. Efter en snabb men svalkande och uppfriskande dusch börjar jag gå mot dörren. Med ett knapptryck går den upp och där innanför står hon, hon jag har längtat efter hela morgonen. Så enkel, så snygg, så rolig, man kan knappt bärga sig. Sakta men säkert börjar jag mjuka upp henne och göra henne redo, tar på mig skydd och nu börjar det verkligen hetta till. Lugnt och fint gränslar jag henne och startar sakta men säkert, man ska inte ha för bråttom! Efter ett tag när både hon och jag är riktigt redo, rycker jag upp henne och trycker på ordentligt. Snart släpper ner henne medan jag ökar tempot, nu börjar det bli ansträngande. Dofterna är starka, man känner allt som bara nuddar en och allt känns så underbart! Håller tempot upp en stund till, men blir strax trött. Släpper efter lite, men märker hur hon bara vill, vill ha mer, ha det hårt, tufft och länge. Rakt fram, åt höger, åt vänster, känner krafterna och hur hon verkligen jobbar. Detta är det både hon och jag vill, kunna få ut det bästa och max av varandra. Efter ett tag när både jag och hon har upplevt max njutning saktar jag ner, drar åt sidan och stannar sedan helt. Slår av motorn och går in till en kiosk vid vägen. Köper en glass sätter mig ner, granskar henne och tänker: detta är verkligen livet, att köra hoj det finns verkligen inget bättre…

Rolig läsning :)

kan inte någon fortsätta med metaforer för när man mekar med henne/ventiljusteringar? oljebyte? m.m. :lol

oljeläckage? :lol
"där står hon så fint och väntar på mig, solljuset smeker hennes former... men va fan... vad är det som droppar? hon läcker ju! HELVETE :huvet :tungan

haha, riktigt roligt att läsa!:)

Hon måste ju varmköras innan du trycker på! Glöm inte ordentligt förspel. Det är a och o.

Vad blev betyget?
Manlig lärare med hojintresse ger MVG. Feministisk satmara IG?

Vad blev betyget?
Då tror jag MVG, är nog inte så många feministiska satmaror som jobbar på en flygmek-skola:hihi

"Sommar" ska du stava med ett litet "s".
Det heter "grensla", inte "gränsla".

Det var det jag reagerade på vid en snabb genomläsning.

Och... dela upp det i stycken hellre än att lämna in en sån massiv textmassa.

Tack för alla positiva kommentarer! :)

Vad blev betyget?
Eller nördig gubbe som knappt vet vad ett tändstift är? :hihi
Lämnade in den igår, ska se om jag kan få reda på betyget idag eller på måndag. :)

"Sommar" ska du stava med ett litet "s".
Det heter "grensla", inte "gränsla".

Det var det jag reagerade på vid en snabb genomläsning.

Och... dela upp det i stycken hellre än att lämna in en sån massiv textmassa.

Jag ska bli flygtekniker inte författare... :tungan

Det är ingen ursäkt för att misshandla språket.

Roligt innehåll dock. :-D

Nåja, misshandla var väl att ta i?

Jag håller dock med om att man skall kunna styckeindelningar och stava rätt, men att ovan nämnda stycke var att misshandla det svenska språket? Mjaa.

Nu tar vi en vinare så är alla glada igen. :vin

Lika bra att du vänjer dig vid ordentligt uppdelade stycken då... ;)

/En som skrivit instruktioner till flygtekniker

Jajaja... Det var lite ironi i inlägget, även om det kanske inte framgick så tydligt. Självklart gör jag så gott jag kan.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra